|
Hyvää syntymäpäivää, MekkaFIN
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
| Noin, siinähän se jo tulikin. Eli vietähän vähintäänkin mukava syntymäpäivä :) |
|
|
| GrimReaper |
Hyvää synttäriä! Sitten tuut koneistoon WOW:ia kattomaan niin saat vielä synttärikonsertinkin.
PS. Mut tunnistaa Koneistossa porkkananvärisestä Hankkija-paidasta, jossa on ne Hankkijan logon kolme mustaa sakaraa. Eli jos näkyy sellanen niin morjenstamaan vaan (ellei niitä o useampikin, mitä epäilen)! |
|
|
| BetaFactory |
| Onnittelut ja pidä hauskaa Koneistossa! |
|
|
| MekkaFIN |
| Hehe, kiitosta onnittelijoille! =) WOW:in konsertti oli kyllä loistava "lahja". |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
PS. Mut tunnistaa Koneistossa porkkananvärisestä Hankkija-paidasta, jossa on ne Hankkijan logon kolme mustaa sakaraa. Eli jos näkyy sellanen niin morjenstamaan vaan (ellei niitä o useampikin, mitä epäilen)! |
Luinpas tämän muutaman päivän liian myöhään. :| |
|
|
|
|