return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Hyvää syntymäpäivää, MekkaFIN
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
Noin, siinähän se jo tulikin. Eli vietähän vähintäänkin mukava syntymäpäivä :)
GrimReaper
Hyvää synttäriä! Sitten tuut koneistoon WOW:ia kattomaan niin saat vielä synttärikonsertinkin.

PS. Mut tunnistaa Koneistossa porkkananvärisestä Hankkija-paidasta, jossa on ne Hankkijan logon kolme mustaa sakaraa. Eli jos näkyy sellanen niin morjenstamaan vaan (ellei niitä o useampikin, mitä epäilen)!
BetaFactory
Onnittelut ja pidä hauskaa Koneistossa!
MekkaFIN
Hehe, kiitosta onnittelijoille! =) WOW:in konsertti oli kyllä loistava "lahja".
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
PS. Mut tunnistaa Koneistossa porkkananvärisestä Hankkija-paidasta, jossa on ne Hankkijan logon kolme mustaa sakaraa. Eli jos näkyy sellanen niin morjenstamaan vaan (ellei niitä o useampikin, mitä epäilen)!

Luinpas tämän muutaman päivän liian myöhään. :|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement