|
ובנימה אחרת לגמרי... יום שישי הקרוב בזנזי בים המלח... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Izzy
ya i saw astral is going to be there, never heard of XeroX... but still i'm cheering you on from here! |
תודה אחי :)
צפויים להיות שם מלאאאא אנשים
בערך 9000 אנשים אם לא יותר :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אמממ
זה לא בטוח שיקרה בגלל שאתה מבין... אסטרל פרוג'קשן וXeroX מופיעים אחריי
אבל אני לא חושב שתהיה לי בעיה להרים ת'קהל למשך שעה... :)
יובל, תודה על העזרה אבל אני חושב שאני אסתדר לבד... החלטתי בסוף לעבוד לפי הקהל... |
אהה....
אוקיי
טוב.. מקווה שהאפליטינג יקפיץ אותם עד השמיים
בהצלחה לך |
|
|
| dj alonzo |
| מצטער שלא הגבתי קודם.. אבל בכל מקרה, בהצלחה אחי!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
מצטער שלא הגבתי קודם.. אבל בכל מקרה, בהצלחה אחי!!! |
תודה נשמה
הולך להיות מגניב, אני יקליט את הסט ויעלה אותו לאינטרנט... |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תודה נשמה
הולך להיות מגניב, אני יקליט את הסט ויעלה אותו לאינטרנט... |
!!!מגניב
..רק אל תשכח להגיד לנו איך הלך |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
!!!מגניב
..רק אל תשכח להגיד לנו איך הלך |
שאני ישכח לספר לכם על מסיבה שהופעתי בה?
מה פתאום!!! :)
אל תדאג נשמה.. הביצים שלי משקשקות כבר מעכשיו, זה אומר רק דבר אחד...
המסיבה הזאת הולכת להיות פצצה :)
אבל יש לי שאלה אליכם... באיזו מהירות אתם חושבים שאני צריך לנגן את הסט? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אבל יש לי שאלה אליכם... באיזו מהירות אתם חושבים שאני צריך לנגן את הסט? |
המממ - יש כאלה שמשחקים עם זה וכל קטע של כמה טראקים הם משנים אבל לדעתי בערך
140 BPM
זה קצב טוב
זה גם תלוי בטראקים שאתה הולך לשים... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
המממ - יש כאלה שמשחקים עם זה וכל קטע של כמה טראקים הם משנים אבל לדעתי בערך
140 BPM
זה קצב טוב
זה גם תלוי בטראקים שאתה הולך לשים... |
בעיקרון זה מה שהתכוונתי לעשות...
להתחיל חזק, להישאר ככה למשך כמה טראקים ואז לתת להם להירגע בטראק אחד או שניים ואז ישר להכניס להם בומבות בראש...
מה שאומר שאני כנראה ייפתח ב145bpm את הסט
יוריד אותו במהלך שני הטראקים שאני ירגיע אותם ואז להעלות אותו ל150+bpm בטראק האחרון שהוא כמובן...
CJ Bolland - The Prophet :)
אין סיום יותר טוב מזה :)
מה אתה אומר? |
|
|
| dj alonzo |
| ..תנוע בין 140 ל150, זה הקצב הכי טוב לדעתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בעיקרון זה מה שהתכוונתי לעשות...
להתחיל חזק, להישאר ככה למשך כמה טראקים ואז לתת להם להירגע בטראק אחד או שניים ואז ישר להכניס להם בומבות בראש...
מה שאומר שאני כנראה ייפתח ב145bpm את הסט
יוריד אותו במהלך שני הטראקים שאני ירגיע אותם ואז להעלות אותו ל150+bpm בטראק האחרון שהוא כמובן...
CJ Bolland - The Prophet :)
אין סיום יותר טוב מזה :)
מה אתה אומר? |
כן רעיון טוב -
CJ BOLLAND
טראק ענק!!!!!!!!!
אין יותר טוב ממנו ל
LIVE SET
למרות שהרבה חושבים שהוא טוב לסיום וגם טיאסטו סיים איתו בלוס אנג'לס אני דווקא חושב שיהיה מגניב לשמוע אותו בהתחלה! להכניס ישר ת'אנרגיה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן רעיון טוב -
CJ BOLLAND
טראק ענק!!!!!!!!!
אין יותר טוב ממנו ל
LIVE SET
למרות שהרבה חושבים שהוא טוב לסיום וגם טיאסטו סיים איתו בלוס אנג'לס אני דווקא חושב שיהיה מגניב לשמוע אותו בהתחלה! להכניס ישר ת'אנרגיה |
יש מספיק טראקים להתחלה :)
מה שחשוב הוא הסיום... שייזכרו אותי :)
ולפי דעתי הטראק הזה הוא הבחירה המושלמת... |
|
|
| Izzy |
| Ok the event was a couple days ago.... so how was it??? tell us abou it!!! |
|
|
|
|