|
Rank 1 Helsinkiin!
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
Mitäs mitäs...
| quote: | Rank 1 to play Helsinki
Legendary Dutch trance duo Piet Bervoets and Benno De Goeij aka Rank 1 are to headline Backlash 01 event going off in recently refurbished Gloria on November 27th. Rank 1 has scored numerous global hits such as 'Airwave', 'Breathing', 'Such Is Life' and 'Awakening', plus their recent 'Symsonic' album has sold tens of thousands copies worldwide. Watch this space for more details on Backlash 01 in the coming weeks. |
Mahtaapa olla Gloriassa tungosta... |
|
|
| GrimReaper |
| Gloria on niin pieni paikka että saa nähdä kuin täyteen ne ahtaa sen. Kun RMB oli siellä aikoinaan, silloin oli jo tilanpuutetta ja nyt tuskin tulee olemaan sen helpompaa. |
|
|
| Kinde |
| Juustohöylät vaan mukaan... Täytyy sanoo, että en oo tykännyt yhdestäkään Rank 1:n biisistä ikinä, en edes Airwavesta. |
|
|
| GrimReaper |
| No juu, en näe itseäni menemässä tuonne, ellen saa ilmaislippuja. Ei oo Rank 1:sen tyypit oikein innostanu muakaan parin kelpo remiksin ja Airwaven (josta itse pidän, varsinkin Originaalista). |
|
|
| Annele |
| Juustohöylät mukaan..lol :toothless Joo, paljon cheezy trance tuli kun Piet kävi soittamassa täällä Tukholmassa recently. Minun mielestä oli kiva ilta kummiskin, vähän aikaa tuntui että lattia kyllä kolahtaa kohta! Mutta kun hän soitti sen Aven- All I want se juusto-homma meni minunkin mielestä vähän liian pitkälle...vaikka on se kummiskin jotenkin mielyttävä :) |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Kinde
Juustohöylät vaan mukaan... Täytyy sanoo, että en oo tykännyt yhdestäkään Rank 1:n biisistä ikinä, en edes Airwavesta. |
Olen melkein aivan samaa mieltä. Liian juustomaista trancea, ja sellaisissa pippaloissa viihtyisin itse ehkäpä enintään tunnin verran... |
|
|
| Sebraa |
| Nice :) i'm there 100% |
|
|
| philly_FIN |
| rank-1 :D tänne!!!! |
|
|
| MekkaFIN |
| Oishan tuo ihan jees, mutta enpä taida noin kauas jaksaa lähteä. :| |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by Sebraa
Nice :) i'm there 100% |
Noh näeme seal siis! :)(: |
|
|
| Puuhis |
| Jee! ! ! En ole menossa. :disbelief |
|
|
| Thunder5 |
| Taitaa jäädä multakin väliin... |
|
|
|
|