return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Rank 1 Helsinkiin!
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
Mitäs mitäs...

quote:
Rank 1 to play Helsinki

Legendary Dutch trance duo Piet Bervoets and Benno De Goeij aka Rank 1 are to headline Backlash 01 event going off in recently refurbished Gloria on November 27th. Rank 1 has scored numerous global hits such as 'Airwave', 'Breathing', 'Such Is Life' and 'Awakening', plus their recent 'Symsonic' album has sold tens of thousands copies worldwide. Watch this space for more details on Backlash 01 in the coming weeks.


Mahtaapa olla Gloriassa tungosta...
GrimReaper
Gloria on niin pieni paikka että saa nähdä kuin täyteen ne ahtaa sen. Kun RMB oli siellä aikoinaan, silloin oli jo tilanpuutetta ja nyt tuskin tulee olemaan sen helpompaa.
Kinde
Juustohöylät vaan mukaan... Täytyy sanoo, että en oo tykännyt yhdestäkään Rank 1:n biisistä ikinä, en edes Airwavesta.
GrimReaper
No juu, en näe itseäni menemässä tuonne, ellen saa ilmaislippuja. Ei oo Rank 1:sen tyypit oikein innostanu muakaan parin kelpo remiksin ja Airwaven (josta itse pidän, varsinkin Originaalista).
Annele
Juustohöylät mukaan..lol :toothless Joo, paljon cheezy trance tuli kun Piet kävi soittamassa täällä Tukholmassa recently. Minun mielestä oli kiva ilta kummiskin, vähän aikaa tuntui että lattia kyllä kolahtaa kohta! Mutta kun hän soitti sen Aven- All I want se juusto-homma meni minunkin mielestä vähän liian pitkälle...vaikka on se kummiskin jotenkin mielyttävä :)
BetaFactory
quote:
Originally posted by Kinde
Juustohöylät vaan mukaan... Täytyy sanoo, että en oo tykännyt yhdestäkään Rank 1:n biisistä ikinä, en edes Airwavesta.


Olen melkein aivan samaa mieltä. Liian juustomaista trancea, ja sellaisissa pippaloissa viihtyisin itse ehkäpä enintään tunnin verran...
Sebraa
Nice :) i'm there 100%
philly_FIN
rank-1 :D tänne!!!!
MekkaFIN
Oishan tuo ihan jees, mutta enpä taida noin kauas jaksaa lähteä. :|
diffas
quote:
Originally posted by Sebraa
Nice :) i'm there 100%

Noh näeme seal siis! :)(:

Puuhis
Jee! ! ! En ole menossa. :disbelief
Thunder5
Taitaa jäädä multakin väliin...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement