return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
H&J - Crimson Soil 2004 (Icone remix) nog steeds verkrijgbaar!
View this Thread in Original format
Lightworks
Hey allemaal!

Voor diegene die nog een kopie willen van de mooie 2004 remake van "Hemstock & Jennings - Crimson Soil", hij is nog steeds verkrijgbaar.


Je kan hem hier nog bestellen:

http://www.juno.co.uk/IP/IF144452-01.htm
http://www.htfr.com/basket/?action=add&catno=MR127334
http://www.only-djs.com/vinyl/searc...le.php?id=32335
http://www.only-djs.com/vinyl/searc...le.php?id=31120 -> enkel bestelling

Slukes ;)
Wim
pooley
Vraagske, hoeveel krijgde gij effectief per plaat dat er verkocht wordt? :)

Das hier altijd al 1 van de mysteries geweest niet?
Lightworks
Da valt te zien... Meeste labels hebben een andere verdeling van de royalties (winst door verkoop). Pas als de platenfirma voorbij het breakeven-punt zit (de winst en kosten voor het tot stand brengen van de vinyl zijn even groot), zult ge als artiest stevig kunnen meegenieten van de opbrengsten.

Voor ne remix is da meestal een vast bedrag denk ik, een bepaalde "vergoeding". Dat gaat naar de kosten die tot het tot stand brengen van de ganse vinyl horen.
pooley
numbers ! :)
ma bedankt, da werpt al wa meer dudelijkheid op de zaak.
Bertn
ik ben ook benieuwd eigenlijk... wa verdient gij aan een remix voor hemstock en jennings??:)
Lightworks
quote:
Originally posted by Bertn
ik ben ook benieuwd eigenlijk... wa verdient gij aan een remix voor hemstock en jennings??:)


Sinds dit mijn eerste remix was op plaat, is het wel een "specialleke". Met deze remix verdien ik niks. Maar da's te wijten aan het feit dat Les Hemstock me er een andere dienst mee bewijst dan centjes te verdienen en verder niks...

Hij geeft me namelijk nog steeds goede support, draait tracks in zijn sets en maakt contacten met andere mensen - iets wat in het huidige trance wereldje van onschatbare waarde is. "Kwaliteit" wordt dezer dagen spijtig genoeg een steeds vager ding en vriendjespolitiek krijgt meer en meer de bovenhand.

Zo is m'n remix van zijn track "Santiago" onlangs op de 3e mix album van Blank & Jones terecht gekomen. Ik zal wel moeten wachten tot hun break-even vooraleer ik er iets aan heb. De remix staat echter nog bij geen enkel label gesigneerd...
Meltoz
Blijven volhouden he!!!! :) Van ons heb je alvast de support ;)
Lightworks
quote:
Originally posted by Meltoz
Blijven volhouden he!!!! :) Van ons heb je alvast de support ;)


Mercikes, da's tof ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement