|
Serious?? off-topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Wacht dan nog maar een weekje met het aanraken van zijn Tralala... |
|
|
| Tiger777 |
Ik vind dat absoluut geen probleem :p
nee mah da was serieus, ik moet volgende week mijn shot rabiës krijgen :confused: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik vind dat absoluut geen probleem :p
nee mah da was serieus, ik moet volgende week mijn shot rabiës krijgen :confused: |
geen angst... :) we zullen je hier wel goe verzorgen... ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Rabiës is toch hondsdolheid als ik mij niet vergis? Kwist niet dat je daar nog inentingen voor moest krijgen, zeker niet op uw leeftijd...:conf: |
|
|
| Tiger777 |
| de universiteit van Gent eist dat van zijn studenten diergeneeskunde :confused: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ah oké, now it makes sense! :)
Enneuh, waar injecteren ze? Schouder, arm,....kont? :p |
|
|
| lievez |
| voila kheb kaarskes doen branden in lourdes, hopen dat DE HEER mij vergeeft voor mij getsjiet in doem 3 :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lievez
voila kheb kaarskes doen branden in lourdes, hopen dat DE HEER mij vergeeft voor mij getsjiet in doem 3 :( |
Wow, tele-pyrokinese? :eyes:
Of ge hebt een tante in Lourdes die ge hebt opgebeld en die is ff kaarskes gaan aansteken voor u? :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj :)
Enneuh, waar injecteren ze? Schouder, arm,....kont? :p |
paar jaar geleden inenting tegen klem gehad.. zeer slechte herinnering aan :o en een buil op men hoofd :p
Btw, vandaag CT-scan van mijn rotsbeenderen laten maken... Wist begot ni wat ik moest verwachten... Nu weet ik wel :nervous:
Een CT-scan is een diagnostische procedure waarmee met behulp van Röntgen-stralen een beeld van een dwarssnede van de patiënt kan worden gemaakt.
Voor dit onderzoek ligt de patiënt stil op een tafel. De machine draait rond de patiënt, en ook de tafel wordt bewogen, zodat er van verscheidene hoeken Röntgen-stralen kunnen worden genomen. De duur van het onderzoek hangt af van het lichaamsdeel dat moet worden onderzocht. Soms wordt een contrastvloeistof ingespoten, waardoor de gemaakte beelden scherper omlijnd zijn.
En die contrastvloeistof was ni leuk :(
Nadelen: Er is blootstelling aan ionizerende stralen - ook al is het maar voor kort. Er wordt soms een contrastvloeistof gebruikt, om de structuur van het beeld beter te kunnen aflijnen. Dit is een verfstof op basis van jodium, wat soms reacties geeft in de patiënt.
Brrr, hate needles :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
Brrr, hate needles :nervous: |
Hehe me too... net als de tandarts trouwens |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wacht dan nog maar een weekje met het aanraken van zijn Tralala... |
zeg, ik verzorg mij goed op die plaats hoor!!
tiger kom maar, je hoeft niks te vrezen :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, misschien wordt het tijd voor een Kinky Gay-thread...:nervous: |
|
|
|
|