return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[29-10-2004] Awakenings - Graansilo, Rotterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
laat ik trouwens voorop stellen dat ik de line-up aanvankelijk ook suf vond, had er veel meer van verwacht.. monumental holt de laatste tijd echt héél hard achteruit vind ik. maarja, bij nader inzien vind ik dat ik me daar niet druk om zou moeten maken.. alsof awakenings het enige feest is ofzo, ze zijn allang niet toonaangevend meer.
buiten dat ben ik ervan overtuigd dat het gewoon weer een leuk feest wordt, het feest maak je immers zelf ;) dus ik ga er wel gewoon heen !!

Helemaal waar.
Mocht er dan ook een grote groep gezellige mensen gaan, dan kan ik me altijd nog bedenken. Maar voor de lineup alleen zeg ik neen :)
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
TIN! Ga, dan is de sfeer iig 100% :)

Die andere Chinees gaat dan ook:D
New Wave
Ik weet het nog niet, ik vind zaal 1 iedergeval al behoorlijk zuigen.
Zaal 2 kan opzich nog wel maar ik moet er even over nadenken :)
Miss Proximus
Nou krijg je dit keer van mij de wind van voren: je moet niet zo zeuren Tim!

Gewoon meegaan en niet overal zo'n probleem van maken. En als je t echt allemaal niks meer vind, dan kun je beter je account laten blocken en dan ga je thuis met je camera spelen ofzo :disbelief :p :stongue:
basd
Ik heb nog steeds dezelfde mening over de line-up, dus voorlopig kom ik nog steeds niet.. Misschien dat als er genoeg anderen gaan, ik op andere ideeen te brengen ben maar dat zien we nog wel.
New Wave
quote:
Nou krijg je dit keer van mij de wind van voren: je moet niet zo zeuren Tim!

Gewoon meegaan en niet overal zo'n probleem van maken. En als je t echt allemaal niks meer vind, dan kun je beter je account laten blocken en dan ga je thuis met je camera spelen ofzo :disbelief :p :stongue:

Ik heb alle nieuwe Buttman videoclips al klaar dus ik heb thuis niets meer te filmen :p
Ach, als ik niet tevreden ben met een line-up, dan kom ik gewoon niet.
Zou wel dom zijn als je voort een feestje betaald als de dj's enorm zuigen. :)
franzelare
:S

in rotterdam tussen de sjonnie en de schooiers, weet nog niet of ik hier wel heen ga want er zijn maar zeer weinig feesten in rotterdam waar ik me echt vermaakt heb!
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb alle nieuwe Buttman videoclips al klaar dus ik heb thuis niets meer te filmen :p
Ach, als ik niet tevreden ben met een line-up, dan kom ik gewoon niet.
Zou wel dom zijn als je voort een feestje betaald als de dj's enorm zuigen. :)

Tsja jij vindt bijna IEDERE lineup zuigen.
Stap d'r eens van af man, je kan het ook gezellig hebben bij een feest met een iets mindere lineup en gezellige mensen!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Stap d'r eens van af man, je kan het ook gezellig hebben bij een feest met een iets mindere lineup en gezellige mensen!

EENS! :)

maar àls je dan komt, dan ook niet mokken want dan bind ik je vast aan de eerste de beste box, of security, of desnoods een hek ofzo :) (K)
SnuggLe
quote:
EENS! :)

maar àls je dan komt, dan ook niet mokken want dan bind ik je vast aan de eerste de beste box, of security, of desnoods een hek ofzo :) (K)

Niet mokken, lekker wokken!
Bindt hem vast aan Sjinees, is die ook weer rustig!

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

Neuhoor, dat heb je helemaal fout. Er zijn zeker feestjes waar ik wel naar toe zou willen met jullie. Alleen gaat dat niet vanwege mijn werk. Ik ga alleen naar de feesten als ik het 1 a 2 maanden van tevoren kan plannen. Zo ga ik 27 augustus were naar een strandfeestje met onderandere Lucien fort, secret cinema en Erik E. Ook gewoon voor de gezelligheid. Dus bram, je ziet het toch even verkeerd.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Neuhoor, dat heb je helemaal fout. Er zijn zeker feestjes waar ik wel naar toe zou willen met jullie. Alleen gaat dat niet vanwege mijn werk. Ik ga alleen naar de feesten als ik het 1 a 2 maanden van tevoren kan plannen. Zo ga ik 27 augustus were naar een strandfeestje met onderandere Lucien fort, secret cinema en Erik E. Ook gewoon voor de gezelligheid. Dus bram, je ziet het toch even verkeerd.

Oh sorry meneer, we zullen je vaker vragen om gezellig mee te feesten et cetera :S :S :S We gaan wel helemaal rekening met JOU schema, als je niet kan gaan we niet, oke? Wel even bellen dan he als je ooit nog eens gaat! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement