|
Song of the century (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Op plaats 2:
Andre van Duin - Er staat een paard in de gang ! |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by pooley
ej mennekes zijder mee aant lachen ofwa?
;x
118. De Strangers - Oh, mijnen blauwe geschelpte.mp3
eindelijk gevonden \o/ |
eindelijk gevonden ????
dat is in mijn gemeente en omliggende straten al jaren een dikke wereldhit op de ganzerijdersfeestjes enzo.
der is nog zo een lieke, 3 weiSSe tauben ofzo, ook best een funny. |
|
|
| pooley |
bedoel gevonden op internet als mp3 file.
Gans de vakantie in lloret daarmee in onze kop gezeten :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
op de ganzerijdersfeestjes enzo.
|
Wtf moet ik me daar bij voorstellen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wtf moet ik me daar bij voorstellen. |
Dat wil je echt niet weten... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat wil je echt niet weten... |
Ik stel me daar ouderwetse boerse gebruiken voor :nervous: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik stel me daar ouderwetse boerse gebruiken voor :nervous: |
kweet ook totaal niet wat het is, mah dat dacht ik dus ook :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik stel me daar ouderwetse boerse gebruiken voor :nervous: |
Daar komt het wel op neer ja...
Bij het ganzenrijden hangt men een gans (vroeger levend, tegenwoordig - na véél protest van dierenrechtenorganisaties - dood) ondersteboven op aan een boog, en het is de bedoeling dat de ganzenrijder te paard onder de boog doorrijdt en probeert de kop van de gans af te rukken al rijdende... |
|
|
| pooley |
oh memories
iemand die dat liedje heeft staan? ben het mijne kwijt :/ |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daar komt het wel op neer ja...
Bij het ganzenrijden hangt men een gans (vroeger levend, tegenwoordig - na véél protest van dierenrechtenorganisaties - dood) ondersteboven op aan een boog, en het is de bedoeling dat de ganzenrijder te paard onder de boog doorrijdt en probeert de kop van de gans af te rukken al rijdende... |
traditie in de streek :D vind da allemaal fel overroepen die protesten die ze nu nog doen maar allee... Zo levende ganzen daoen ze echt al heeeeeeeeel lang ni meer. |
|
|
| Kelly* |
Pooley... kende dees schijf al?
The Pfaffs - Alle dagen Kerstmis....
Vooral het begin is ZAAAAAAAAAALLLIG!!!!
" Carmen de kalkoen ligt in de oven....."
:crazy: |
|
|
| mellow_head |
| Crazy Owl - O'Rly? (Deep Forest Mix) :D Dit moet zo hard gemaakt worde! :stongue: |
|
|
|
|