return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

SFT - Abstrakt
View this Thread in Original format
Glorie
Ok, då kör vi igång Sweta fototävling (SFT) :) (-weeeeeee!)
13 personer har bidragit med bilder till de olika kategorierna. Först ut är "Abstrakt" (11 bidrag) Mycke tack till världens snällaste St_Andrew som stått för den tekniska biten :) så rösta på nu!

kul att så många deltog förresten... ;)

Följ länken nedan för att se de olika bidragen som kommit in. När du bestämt vilken bild du tycker e bäst, rösta i denna tråd. Omröstningen är öppen i 7 dagar för alla kategorier. Just det... säg inte direkt vilken ni rösta på kanske.. vänta nån sida åtminstone :)

-Abstrakt-
St_Andrew
*röstat*
reveal
Röstat :)
GyLLe
*röstat*

lite svårt.. för de var ju inte bara abstrakta motiv... men jag valde nog rätt iaf :)
Cloudburst
Oj, oj, många fina bilder. Jag använde min demokratiskta rättighet och röstade som en god medborgare.
SteveTranz4ever
Röstat

Vilken jävla tajming... hur lyckas man ?
Scintilla
Så många fina bilder ni har tagit. Är jättesvårt att rösta. Vi verkar ha mästerfotografer bland oss... :)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Röstat

Vilken jävla tajming... hur lyckas man ?

Om du pratar om vad jag tror du pratar om så gissar jag att man ställer in kameran så att den tar jättemånga bilder på kort tid, sen väljer man helt enkelt ut den som fångade ögonblicket ;)
mjz
*röstat med*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement