|
Alkohol & Nikotin!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Tänkte bara vad folk dricker för det mesta när ni är ute å så....Och om det är några tobaksfolk här...
Själv brukar jag dricka baccardi lemon å cola,redbull vodka när det gäller sprit....Och när det gäller öl så är det Heineken som gäller..
När det gäller tobak så är jag storsnusar har snusat i cirkus 10 år nu...Rape är det enda som gäller.....
Btw posta lite av era favo drinkar..... |
|
|
| Aendy |
| När jag är ute brukar jag apelsinjuice och Stimorol. |
|
|
| 303 |
stoli cristall + hmmm... det mesta förutom redbull
cpt morgan + cola +lime
det får räcka för nu.. |
|
|
| fruktsoppa |
Drinkar:
Taperiña
öl:
Fadöl
Millenium
Vi borde kanske typ lägaa upp recept på goda drinkar..
vore coolt. |
|
|
| Gaby |
Gaby's favvo drink
Vodka
Swepper Russian
apelsin jouice
Cranbarrie jouice
Annars så är det vodka redbull som gäller!!!
Cancerpinnarna : Marlboro light (jag ska sluta...) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Gaby's favvo drink
Vodka
Swepper Russian
apelsin jouice
Cranbarrie jouice
Annars så är det vodka redbull som gäller!!!
Cancerpinnarna : Marlboro light (jag ska sluta...) |
Den drinken har jag ju inte provat....Får ta och göra detta...
Ja du Gaby det är inte lätt att sluta röka.....Själv brukar jag röka Marlboro light när jag känner för att röka om man säger så... |
|
|
| Gaby |
Den är hur god som helst!!!
Ta så mycket vodka du vill beroende på hur stark du vill ha drinken, sen mycket Russian, lite Cranberry och en skvätt apelsinjuice!!! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Den är hur god som helst!!!
Ta så mycket vodka du vill beroende på hur stark du vill ha drinken, sen mycket Russian, lite Cranberry och en skvätt apelsinjuice!!! |
Okej kanske får prova denna om det blir utgång i helgen....
Tack för tipset.... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Stora starköl och Jägermeister är det som gäller här...:)
Fast ibland slinker det ner en och annan drink också..! |
|
|
| NordLight |
Me drinks..... Cuba Libre & Fidel Castro.
Eller andra drinkar med mycket mörk rom.
Ingen stor öldrickare.
Men kan tänka mig en Mariestads Guld lite då & då.
Röker........... Camel Filters.
Greetz
NordLight
:stongue: |
|
|
| x-dream |
| Mariestads Guld den är ju inte helt fel allså.... |
|
|
| reveal |
| om jag inte har fel för mig så är Mariestads jävligt äcklig... tacka vet jag Carlsberg Sort Guld :) |
|
|
|
|