|
To be mp ...or not to be mp
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Stel je voor .. je start een spelletje.. daar doen bepaalde personages aan mee.. laten we ze "new_weef" en "hankay_hankay" noemen...
Laten we ook aannemen dat er een bepaalde score is behaald..
(en dat 1 iemand altijd op dezelfde score zal blijven)
Laten we eens de niet fictieve scoren bekijken
H_H - New_weef
1 - 0
*note1* Hankay_Hankay: Moet het spel winnen door paar uurtjes op de vrijdag en zaterdag (waar hij naar ik vernomen heb vaak wordt afgelijd omdat hij moet "stampen")
*note2* New_weef Daarentegen heeft zelfs een zeer louche baan waarin hij kans genoeg krijgt.
Trek uw conclusies
ps rukze ouwe ;) |
|
|
| New Wave |
WHEHEHEHE
Inderdaad, kansen genoeg met mijn baan, maaruh omdat het er zoveel zijn en ik een reputatie hoog moet houden ben ik iets serieuzer met de dames dan HanGay_hanGay :D
Aangezien ik al in een volwassen fase verkeer met betrekking tot het hebben van een relatie met een vrouw, zal ik mij niet minder voelen door de 0 - 1 achterstand tenopzichte van HanGay_HanGay
Aangezien het feit dan Master Player zaterdag een Master Blauwtje heeft gelopen .....mwah, daar gaan we verder niet op in :p
WHOOEEHAHAHAHA,
LATOX :D |
|
|
| Henkie_henk |
Hoor meneer "volwassen" dan.. man man.. was je maar zo volwassen als je zegt.. dan had je tenminste al wat gehad met dat vrouwtje.. je bakt er werkelijk weer nix van..
atsertje..
En het was nie eg een blauwtje t was gewoon nix met haar geworden.. en de reden was dat het al half 3 was ofzow en die vriendin wegging.. Ow en wie kwam ookalweer met mij dansen?? ow was zij dat.. :o
FF zonder dollen aappie.. k wens je veel sterkte om de schijn van het "volwassen zijn" hoog te houden..
hehe neuh k wens je t allerbeste jongen :)
Latox |
|
|
| Blik |
maar aangezien een vriendin die je korter hebt dan 2 maanden voor 100 punten telt:JJJD
Bilk - hangay_hangay - new_weef
100 - 1 - 0
LOL
:D |
|
|
| Vinyl Boy |
| nee dit gaat ergens over |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
nee dit gaat ergens over |
dit gaat over onderlinge strijd/competitie!!!!
GO TIM GO TIM!!
ik ben zo sportief om degene aan te moedigen die achter staat....;) |
|
|
| Henkie_henk |
ja idd GO TIM GO TIM...
Als je nog advies nodig hebt zeg je t maar hoor :o |
|
|
| New Wave |
WHHAHAHAHAHAHAHAHA HAP HAP!
:D
ja ik heb nog advies hoe ik het beste een blauwtje ken lopen...ken jij me vast wel helpen....:o
Driekes, mijn hechte dorpsgenoot, mijn dank is aan u.
Ejh, ik ga BMW in elkaar crossen,
LATOX!
Henkie ik wens jouw ook al het beste hoor :p |
|
|
| Henkie_henk |
1 - 0
d8 ik...
En over advies mbt blauwtjes.. bel me gerust.. ik heb er nooit zon moeite mee gehad.. die paar x.. maar bij iemand zoals jij die elke keer maar alles misloopt.. ja kan ik begrijpen dat je in de zit...
DoehoeI |
|
|
| New Wave |
WHEHEHE.
Owh wacht die tips over die blauwtjes die heb ik al eens een keer gezien in een ouwe tread :p, waar je 20 stuks poste, ik kijk daar wel even terug, dan hoef je niet alles weer neer te zetten, bespaard je weer 2 uur aan typ werk :D
Maaruh, de vlag hangt uit en de deksel zit op de put wantthuh zaterdag is ze vrij :D
LATOX HENKIE.....suck-6 met de sletjes :D |
|
|
| Henkie_henk |
Ha die New_wave.. ik ga zoooo zaterdag naar de klaveet komen.. of waar je ook zit.. haha..
Mmmm ik had t d8 ik maar over 2 blauwtjes hoor.. en voor de rest waren t dissen..Misschien moet je toch maar onderscheid proberen te maken tussen gedist worden en dissen.. lijkt me vooral handig voor jezelf..
Ja jonge hang jij de vlag (vlag in de kont neuken voor t vaderland) maar uit..
Ondertusse hou je t wel uit met je oefeningen? |
|
|
| New Wave |
| Deze week inderdaad nog effe trainen voor een beste conditie en dan genieten van full service aan huis :D |
|
|
|
|