|
Dr Deal (nytt säkert stjärnskott från Sverige) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Fasttracker 4 Ever!!!
:) |
Njä...det var inte fasttracker på amiga. Snarare protracker...detta e way back alltså...innan fasttracker. För övrigt så gillade jag aldrig fasttracker...för plottrigt. Överhuvutaget så använder jag ingen tracker längre. Har glömt hur man gör heheheh |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Njä...det var inte fasttracker på amiga. Snarare protracker...detta e way back alltså...innan fasttracker. För övrigt så gillade jag aldrig fasttracker...för plottrigt. Överhuvutaget så använder jag ingen tracker längre. Har glömt hur man gör heheheh |
Riktigt! Protracker va det ju! :)
Kom bara ihåg att det var något med tracker. Det kom ju en del sådana program. HAr för mig det kom ett som hette Octatracker eller nått sånt som skulle emulera 8 kanalers ljud på en Amiga 500. |
|
|
| Dioxys |
| jag började med reason för exakt ett år sen nu, tycker en hel del som gjort musik sen dem var för små gör sämre skit än mig ;) |
|
|
| Ultraform |
jasså!!!!!!!!! en tråd om mig????? :D:D:D:D:D:D:D
coooooolt!!!!
kul att ni uppskattar min musik allesamans :D:D
ville bara säga attd et har kommit fler ultraform låtar!!!!
Ultraform - Dimension
Ultraform - Time Travel
Ultraform - Voice Of The Dark
Next Exit - Rise Of Nations (Ultraform Mix)
Dave 202 - Artificial Intelligence (Ultraform Mix)
WWW.ULTRAFORM.MINE.NU
//FABIAN |
|
|
| RebeL9 |
| låter bra för att vara 15. synd bara att detta sker när hardtrancescenen nästan är utdöd |
|
|
| Ultraform |
jag är 16 nu, hitta den tråd på internet tror dne är rätt så gammal asså.. den postades när jag gjorde min första ultraform låt som nu va ½ år sen...
och må låta bra för att vara 16 men jag må ha bra koll på vad jag gör när det handlar om musik ;)
ålder har inget att göra med hur bra en låt är, samma gäller studio.
en kille på 30 bast kan ha feta hardware studion men suga på att göra musik, jag kanske slår han med blått min dator hehe
Tanken räknas ;) |
|
|
| NooN |
| Fasiken, det var ju ett år sen jag kom över Dr. Deal första gången. Grymt är det iaf. Det behövs som sagt nytt blod i hardtrance-genren. Själv kommerjag och traggla på i den nu överfulla proghouse-genren :P |
|
|
| Ultraform |
jasså! så pass! hehe, ett år sen gjorde jag min första låt!
dr. deal - 99,9 miligrams!
:P |
|
|
| jeremy1984 |
Gillar starkt några av dina låtar som du vet :) Fast jag fattar inte varför du inte gjorde klart Nu-nrg remixen?
För min del skulle det inte skada att tona ner på all acid oxå :p |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Gillar starkt några av dina låtar som du vet :) Fast jag fattar inte varför du inte gjorde klart Nu-nrg remixen?
För min del skulle det inte skada att tona ner på all acid oxå :p |
Mmmmmm...acid. Det får mig att tänka på Überdruck. Mums. |
|
|
| Ultraform |
får min nya dator snart, då blir nu-nrg remix!!!!! min som jag har nu klarar inte av att göra remixen! hehehe
man kommer inte så långt på 950 mghz :P |
|
|
|
|