|
hehe Nederlanders eigen forum (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
MWHUUUHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Dit roelt man :) :) :) :) :) :) :)
|
|
|
| michiel |
gasten
heeft iemand nog een kaart voor trance energy voor me?
laat het ff weten dan
bedankt!
later
michiel |
|
|
| djiwan |
DIT IS ECHT WEL DOOP!!!!!!!
----------------------------------------------------------
HAVE FUN |
|
|
| Dwingo |
Eindelijk typen zonder spelfouten.
Tog? |
|
|
| TranceFool |
Ja dit bevalt me wel, lekker typen zonder na te denken. En die buitenlanders maar raden wat we hier allemaal schrijven Haha. Lekker nederlands blijven praten dus.
-->Holland=TranceNation<-- |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja dit bevalt me wel, lekker typen zonder na te denken. En die buitenlanders maar raden wat we hier allemaal schrijven Haha. Lekker nederlands blijven praten dus.
-->Holland=TranceNation<-- |
Precies :D :D :D :D |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by moogwai
Precies :D :D :D :D |
Sluit me er bij aan, wel lekker laat. Maar LB!!! |
|
|
| michiel |
hehe
lol
later
michiel |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja dit bevalt me wel, lekker typen zonder na te denken. En die buitenlanders maar raden wat we hier allemaal schrijven Haha. Lekker nederlands blijven praten dus.
|
Ik ben het helemaal het je eens .. maar wist je dat buitenlandse lui hier ook in deze kant van het forum kijken!!.. Voor nieuwwtjes over Tiesto etc.. Kwam er laatst nog eentje tegen bij die thread over dat tiesto gearresteerd was!.. beetje raar...
Maar HOLLaND LEEFT!! |
|
|
| Henkie_henk |
lol grave diggaz aant werk :)
ah t holland forum is wel succes geworden :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
lol grave diggaz aant werk :)
ah t holland forum is wel succes geworden :D |
Klopt 1 van de populairste forums op ta:):):):) HOLLAND RULES EN GAAT IERALND VERSLAAN
Greetz Muppet |
|
|
| -=WVG=- |
| Gelukkig hebben we eindelijk een Holland-forum !! (y) :p |
|
|
|
|