return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Diffás TRancesphere Summersession 2004
View this Thread in Original format
diffas
Jos sattuneesta syystä jotakuta kiinnostaa niin
Summersessionseihin väsäämäni setti. Sisältää
rohkeasti omiakin juttui. Yyh.

LINK

o1. DLM vs. Diffás - Start
o2. And She Is Your First Time
o3. Mind - Afterlife
o4. DLM vs. Diffás - Kaks Krooni
o5. Tim Scott Ft. Pasha Solis - Twisted Fate
o6. Hedstatic - Satellites
o7. Cass - Giant (Cass 4-4-2 Mix)
o8. Hook & Skynet - U Treat Me Right (Hedstatic Remix)
o9. Greg Churchill - Body Slander
1o. Greg Churchill - Budonkadonk
11. NuBreed & Luke Chable - One Day (Dirty Four´s Remix)
12. Deepgroove - Electricity
13. Interactive - Koma 2004 Remix
14. The Prodigy - Smack My Bitch Up 2004 Remix
15. Roland Klinkenberg - Bounce /w Holden & Thompson - Nothing
16. Dj Remy & Roland Klinkenberg - Fearless
17. Red & Blue - Quintos (Nowhere Remix)
18. First Life - Be One Of Us (Chris Fortier Remix)
19. Tilt - The World Doesn´t Know
2o. Junk Science - Jataka
21. Country & Western - Reincarnation 2004 Remix
22. Dallas Superstars - Free (I Wanna Be) (Re-edit)
23. Dj Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop
24. Yer Man - Good Grief ( You)
GrimReaper
Ooh!

Pitää kuunnella heti kun ehdin. Palautetta myöhemmin.
Puuhis
Sulla näyttää olevan keikka ens perjanaina Tapiolassa. Olisin halunnut tulla kuuntelee sun livesettiäs, mutta kerkesin hankkia porttikiellon kyseiseen baariin joku aika sitten. :rolleyes:

Muille tiedoksi: LINKKI
GrimReaper
quote:
Originally posted by Puuhis
Sulla näyttää olevan keikka ens perjanaina Tapiolassa. Olisin halunnut tulla kuuntelee sun livesettiäs, mutta kerkesin hankkia porttikiellon kyseiseen baariin joku aika sitten. :rolleyes:

Miksi mä en jostain syystä oo yhtään yllättyny? :toothless
Puuhis
quote:
Originally posted by GrimReaper
Miksi mä en jostain syystä oo yhtään yllättyny? :toothless


Jaa-a.. Tekevälle sattuu.. ;)
MekkaFIN
Pitääpäs downia, kommenttia kunhan kerkeän kuunnella.
diffas
Hmm, hassua, omasta mielestäni replysin tohon jo iltapäivällä,
mut forumi on tiltannut tms. No uusi yritys.

quote:
Originally posted by Puuhis
Sulla näyttää olevan keikka ens perjanaina Tapiolassa.... porttikiellon kyseiseen baariin joku aika sitten.


Jep siellä olisi keikka. "live" vaan ihan sen takia, kun ei ole
rautaa yhtään ja ei viitsi pc:ta roudata paikalla, joten soitetaan
omat raidat cdr:lta! Eh. Sitten joskus kun on varallisuutta niin
voisi poistaa jonkun läppärin jostain. :|

Jos asut aladinin lähistöllä, niin ainaha voi käydä kokeilemassa
onnea, jospa sitä pääsis sisälle. Yrittänyttä ei laiteta. :)(:
Puuhis
Joo asun kyllä suht lähellä, mutta tuli kokeiltua sitä aladdinia uusiks viime viikonloppuna ja tulos oli suht negatiivinen, joten katsoin parhaaksi lähteä katsastamaan Oulun klubielämää täksi viikonlopuksi. Hyvää settiä by the way, just soi taustalla. :)
GrimReaper
Helmi setti kyllä täytyy sanoa. Hyvin uppoaa ainakin omaan päähän. :p
BetaFactory
Jep, upea setti. Näköjään meni myös housen puolelle silloin tällöin.

diffas
Kiitti kommenteista. Kyllähä mä oon aina diggaillut housesta
ja useimmiten semmoista tulee soitettua...eiköhän siitä tule
vaikutteita jokapuolelle. :)

Jep. Aladdinista jäi käteen tämmöinen. :) http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=203333
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement