return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nieuwe club in Den Haag: Umania (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Klopt Magik, alle topdj's hebben er gedraaid, maar nu is het niet veel soeps meer voor mij. Trance en Techtrance, niet mijn ding. Maar wel leuk dat er nog meer in Den Haag is. Ben alleen bang dat ook DEZE tent binnen een jaar weg is. Waarom? OMdat alleen het publiek wat er altijd op afkwam op afkomt nu.



Mij zie je er waarschijnlijk ook niet naartoe gaan, tis allemaal ook niet echt mijn ding deze line-ups en ik vrees dat het niet veel beter gaat worden. En ik ga helemaal met je mee met je voorspelling, ik geef het een half jaar en dan isset ook over. Maar tis zeker waard om het even in de gaten te houden, wellicht gaan ze me verrassen en boeken ze toch een intressante dj, waarover ik me kluis uit kom.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Mij zie je er waarschijnlijk ook niet naartoe gaan, tis allemaal ook niet echt mijn ding deze line-ups en ik vrees dat het niet veel beter gaat worden. En ik ga helemaal met je mee met je voorspelling, ik geef het een half jaar en dan isset ook over. Maar tis zeker waard om het even in de gaten te houden, wellicht gaan ze me verrassen en boeken ze toch een intressante dj, waarover ik me kluis uit kom.


Precies!

Ik koester in ieder geval goede herinneringen aan deze locatie :D !
ambs
ik ben jammer genoeg maar 1x naar de eau geweest... voor tiesto... was die avond wel gezellig maar kwam meer omdat er veel bekenden waren... verder vond ik het wel een ok club, maar niet echt WOW ofzo...

hahaha vond het ook een beetje grappig uitzien van buiten :p
Optimus
Eerste keer dat ik er kwam en buiten stond dacht ik: "Is DIT de Eau? Een veredelde burenschuur!":D EN kolkie idd, goeie herinneringen:P Tiesto solo, Armin 12 uur lang, Mauro met een vette technoset!!!
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lexion de 2e.


hehe, dat was ook het eerste wat ik dacht!! :toothless
Ezzzzzzy
Het is ook echt een oude club bestaat al zolang als de weg naar hamelen. De gemeente heeft vast gedacht een discotheek uhh jah :nervous: stop maar ver weg in een bos.. Maar zo zijn er veel HEEL veel discotheken die er vanaf de buitenkant niet uit zien:eyes:
SnuggLe
Kreeg net de vraag of ik niet naar de officiele opening wilde met receptie etc.....Nou, nee dank je :S
Ries'79
Denk dat het alleen maar goed is voor den haag! De line ups zijn ook niet verkeerd (alleen niet mijn smaak)! De meeste mensen zou dit wel aanspreken, zeker in den haag!

In sept of oktober komt meneer Bond langs Scott Bond! en het is voor Asta een concurent want die club is naar mijn mening een beetje weg gezakt qua muziek style!

Met de opening (2) werd er verteld dat het een techno /tech house / progresive club werd! Maar daar hebben ze na een half jaar maar weer van afgezien met een "lexion line up"!

Verder Intenz was een exclusieve club maar 200 man voor Sasha was destijds niet genoeg om een exclusieve club te exploiteren!
Optimus
Oktober, Gathecrasher World Tour:)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Optimus
Oktober, Gathecrasher World Tour:)


Datum? :)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Oktober, Gathecrasher World Tour:)


Klopt, staat op de poster.
Lineup etc staat er niet bij, maar zal wel iets worden van Scott Bond , Dave Pearce etc.
Optimus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Datum? :)


Helaas, heb ik niet:) Heb het ontvangen op de agendamail dat ie eraan komt:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement