|
Superstrings 3
|
View this Thread in Original format
| DeMoN |
Goede middag mede ta's ik weet niet of julie het album superstrings 3 al hebben gehoord? maar dat is dus een cd die je gewoon moet hebben!!!!!
tis zekers de beste van de 3 (heb ze namelijk alle 3)
ik ben geen pub steeler dus link ik julie gewoon naar een board waar je hem kan vinden
greets DeMoN
http://www.koekert.nl |
|
|
| Bellie |
Whehehehe nog nooit van die site gehoord.Meld me wel effe aan :D
Thnx man...Superstrings Cd's zijn altijd goed.Heb de 2de zelfs letterlijk kapot gedraaid :(
GREETZ!! |
|
|
| Partyhardy! |
| heb me net ook even aangemeld! relaxt forum, bedankt voor de tip en het is idd een top-cd! wat oudere maar wel tijdloze tunes! heerlijk! :) |
|
|
| Henkie_henk |
whaha nize :)
Laat de ta's maares lere wat fxpe en de scene nou daadwerkelijk is..
(keep it undahground) |
|
|
| DJ_Massive |
ha! very nize!:cool:
bedankt voor de link, tis een geinig forumpie daar :D :D
en superstrings cd'z zijn altijd flex, het eerste deel ervan is nog steeds een van me favo cd'z !
Yo!:cool: |
|
|
| Jesse |
Hebben jullie de cd al gedownload? dr is iets vreemds met die files aan de hand.....ze komen uit de toekomst!!!! :D
"gemaakt op : donderdag 15 oktober 2001 06:01:00"
waarschijnlijk loopt de pc een maand voor van degege die de cd geript heeft :D
Viel me ineens op :):) |
|
|
| Bellie |
Hehehe lol...:)
Maaruh wat me ook opviel (en das wel minder) is dat dat die liedjes allemaal in 128Kbit is.......:(
GREETZ!! |
|
|
| Elpie |
Ik ben er nog geen 2 minuten of de site is al verandert..
Jammer :(
:whip:
koekert |
|
|
| Creamfields23 |
| Ken me nie aanmelden krijg geen reply:( !!! En ik wilde wel effe neuzen:eyes: !!!!! Superstrings zijn echt tha Bomb!!! |
|
|
| Boss |
's wel 'n aardige site....
tijdje terug had ik nog meer van die fxp's maar die zijn allemaal weer verdwenen.... andere mensen nog tips?? |
|
|
| Blik |
| ik heb hem gedownload, en hijs zeker wel relax, ik ga hem dalijk branden op CD |
|
|
| raoel |
Ik heb me aangemeld, maar ni is ijn account nog niet ge-activeert.
Ik weet niet hoe lang dat dat duurt, maar kunnen ze um anders niet op POW zetten???
Want ik wil um graag hebben. |
|
|
|
|