|
Suomalaisia Shpongle-faneja?
|
View this Thread in Original format
| DJ Cinos |
| Onko ketään muita? |
|
|
| GrimReaper |
| Onhan Shponkelilla aika läjä kelpo biisejä kyllä, täytyy myöntää. Eli kai mä jonkinmoinen fani olen myös. |
|
|
| MekkaFIN |
| Ikään kuullukkaan. |
|
|
| Eis |
| Kyll shponglen tuotanto uppoo, voiskin nyt kuunnella parit biisit, viime kerrasta onkin aikaa :) |
|
|
| DJ Cinos |
| Kumpi levy on mielestänne parempi; Are You Shpongled vai Tales of the inexpressible? |
|
|
| GrimReaper |
| Mä kallistun Are You Shpongled? -levyn puolelle, se kun on ainoa Shponglen levy joka levyhyllystäni löytyy. :toothless |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mä kallistun Are You Shpongled? -levyn puolelle, se kun on ainoa Shponglen levy joka levyhyllystäni löytyy. :toothless |
Sama valinta, mullakaan ei ole tota toista levyä :/ |
|
|
| DJ Cinos |
| Kannattaa hankkia, se on täysin yhtä hyvä kun ensimmäinen! Vähän nopeampi, vähän enemmän World Music, mutta täysin Shpongle! |
|
|
| k1mm0 |
shponglea on kyllä tullut huolella fanitettua,
mutta nyt sitä tulee jo korvistakin ulos :P
mut joo, are you shpongled? rokkaa silti <3 |
|
|
|
|