return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Suomalaisia Shpongle-faneja?
View this Thread in Original format
DJ Cinos
Onko ketään muita?
GrimReaper
Onhan Shponkelilla aika läjä kelpo biisejä kyllä, täytyy myöntää. Eli kai mä jonkinmoinen fani olen myös.
MekkaFIN
Ikään kuullukkaan.
Eis
Kyll shponglen tuotanto uppoo, voiskin nyt kuunnella parit biisit, viime kerrasta onkin aikaa :)
DJ Cinos
Kumpi levy on mielestänne parempi; Are You Shpongled vai Tales of the inexpressible?
GrimReaper
Mä kallistun Are You Shpongled? -levyn puolelle, se kun on ainoa Shponglen levy joka levyhyllystäni löytyy. :toothless
Eis
quote:
Originally posted by GrimReaper
Mä kallistun Are You Shpongled? -levyn puolelle, se kun on ainoa Shponglen levy joka levyhyllystäni löytyy. :toothless


Sama valinta, mullakaan ei ole tota toista levyä :/
DJ Cinos
Kannattaa hankkia, se on täysin yhtä hyvä kun ensimmäinen! Vähän nopeampi, vähän enemmän World Music, mutta täysin Shpongle!
k1mm0
shponglea on kyllä tullut huolella fanitettua,
mutta nyt sitä tulee jo korvistakin ulos :P

mut joo, are you shpongled? rokkaa silti <3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement