return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

extreem belangrijke vraag
View this Thread in Original format
BooMBooM
ik heb windows me en heb ook atomix alleen op windows me blijft atomix de hele tijd haperen en ik heb al lopen zoeken naar cracks ofzo maar ken dus niks vinden weet iemand wat ik hier aan kan doen of weet iemand of windows 98 te downen is want daar doet ie het gewoon op
Optimus Trance
kan je me eerst uitleggen wat Atomix is?
(ja, ik ben dom):D:D:D
BooMBooM
dat is een programma om je mp3 met te mixen
Sandman
quote:
Originally posted by BooMBooM
ik heb windows me en heb ook atomix alleen op windows me blijft atomix de hele tijd haperen en ik heb al lopen zoeken naar cracks ofzo maar ken dus niks vinden

Ehh.. ik weet niet of ik dit mag posten maar.......ik heb effe op astalavista gekeken en daar stonden der toch wel wat.......check ut maar..Het ligt natuurlijk aan de versie die je hebt he!!! of der wel cracks van zijn

Sandman
After8
En hier kun je de crack halen
>>>>KLIK HIER<<<<

greetzz
-=WVG=-
quote:
Originally posted by BooMBooM
alleen op windows me blijft atomix de hele tijd haperen

Op MIJN Windows ME doet ie het prima, dus daar ligt het ie aan lijkt me...
De crack is al gepost zie ik...
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Sandman

Ehh.. ik weet niet of ik dit mag posten maar.......ik heb effe op astalavista gekeken en daar stonden der toch wel wat.......check ut maar..Het ligt natuurlijk aan de versie die je hebt he!!! of der wel cracks van zijn

Sandman

quote:
Originally posted by After8
En hier kun je de crack halen
>>>>KLIK HIER<<<<

greetzz

Jullie zijn in overtreding volgens artikel 83252 van het wetboek. :rolleyes:

Wordt vervold :p
Henkie_henk
eehhh.. der word helemaal niemand vervolgd.. en niet directe warez vragen mogen.. (zeg je bijv als thread.. "paas mij quake3 iso"..dan mag het niet)

En Alpha als je interessant probeert te doen doe het dan goed.. er is namelijk geeneen wetsartikel dat tot zover gaat.. en de aanduiding is helemaal verkeerd..

10, art.6 :162

hehe:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement