|
Magrec gefeliciteerd!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Harmen pik, gefeliciteerd!
21 jaar alweer! :)
Moet ik nog gaan zingen? ;)
En wat heb je gekregen, een James-Zabiela dekbed of een Sander Kleinenberg dekbed??
In ieder geval nog vele jaren pik! |
|
|
| dj_spare |
laat dat zingen maar achterwege, of post een .wav met je kunsten ofzo :P
gefeliciteerd! :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Gefeliciteerd gast! :D |
|
|
| Ding Chavez |
| Gefeliciteerd!! Dat zal lekker slapen zijn vanaf nu onder een van die dekbedden :p |
|
|
| TranceFool |
Sinds wanneer doen we dit weer??? Als het voor 1 iemand gedaan wordt moet het ook voor de rest gedaan worden, niet dus!! Dan heb je iedere dag zoŽn thread :rolleyes:
Slotje graag Mods |
|
|
| eieregooie |
Sjaaaaaaaaaaaa...
"Is er iemand jarig? Stuur hem/haar dan een PM als je diegene wilt feliciteren in plaats van dat je een thread start" |
|
|
|
|