|
SVenskar :)
|
View this Thread in Original format
| AndReAz |
Hallå hallå :) nu hitta jag den svenska sectionen :) *kewl*
hehe så läget med alla er då???
kan ni inte säga några feta låtar????
ha de bra
Peace- Andreas. |
|
|
| reveal |
det är bara bra med oss :)
välkommen hit |
|
|
| AndReAz |
| e det du som håller i detta forumet ellere????:) nån bra låt att rekomendera, reveal? |
|
|
| reveal |
inte jag som håller i det, men jag börjar bli gammal i gamet så att säga :D
bra låtar: det finns ju så sjuuuuuuuukt många :)
några FÅ:
the quest - c sharp
dj tiesto - sparkles
comsmicman - i love you
bt - namistai
gouryella - walhalla |
|
|
| x-dream |
| Tjaba å välkommen till TA.... |
|
|
| Aendy |
| Tjena mannen... så du har äntligen hittat till den svenska sektionen... tog ju en jäla tid. Nävål, hoppas TA faller dig i smaken. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AndReAz
Hallå hallå :) nu hitta jag den svenska sectionen :) *kewl*
hehe så läget med alla er då???
kan ni inte säga några feta låtar????
ha de bra
Peace- Andreas. |
Välkommen välkommen :)
Här har du han som håller i grejen ;)
Ladda hem Silverblue - Step back (vocal mix) |
|
|
| AndReAz |
Hey hey verkar som en bunke sjyssta personer :) tack för alla låt tips *laddar hem* :)
ehmm... men en fråga tilll, hur lägger man in bild till sidan och en där nere???? :)
*jag* :conf: <---- N E W B I E |
|
|
| reveal |
bilden till vänster:
gå in på Profile, Edit Options, Avatar (längst nere på sidan)
saken efter texten:
Profile, Edit profile, Signature |
|
|
| Feant |
| Välkommen hit.. och om du har någon släkt eller koppling till Oman så hälsar jag dig ännu mer välkommen. |
|
|
| Dj Warez |
| Jag har väl typ ingen rätt att välkomna dig eftersom jag bara har varit meddlem i nån vecka men ja säger d iaf. Välkommen:) |
|
|
| Gaby |
Välkommen allihoppa!!!
Ni kan väl presentera er i "Svenska folket" så att man vet lite mer om er???
//The TA Queen;) |
|
|
|
|