return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Påstående
View this Thread in Original format
InoX
Vacker film, väldigt konstnärlig, men man måste vara hög på brajj eller rödvinspackad för att uppskatta Eternal Sunshine Of The Spotless Mind :eyes:
Snakebyte
jag var helt nykter o tyckte det var en underbart skön film. Bizarr, men skön.
InoX
ja den va najs, gillar filmer som bryter mönstret, det är inte ofta någon gör något nytänkande, ska nog se den nykter nån dag oxå
ShyTrance
w00t :S fattar 0 ^^
mjz
quote:
Originally posted by ShyTrance
w00t :S fattar 0 ^^


det är en filmdiskussion som av nån (alkoholrelaterad) anledning inte passade in i filmtråden... :p

och ja, eternal sunshine of the spotless mind är en underbar film... :)
Kongo_kim
Är Jim Carrey rolig? eller ytterligare ett patetisk försök av honom och spela allvarlig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement