|
Påstående
|
View this Thread in Original format
| InoX |
| Vacker film, väldigt konstnärlig, men man måste vara hög på brajj eller rödvinspackad för att uppskatta Eternal Sunshine Of The Spotless Mind :eyes: |
|
|
| Snakebyte |
| jag var helt nykter o tyckte det var en underbart skön film. Bizarr, men skön. |
|
|
| InoX |
| ja den va najs, gillar filmer som bryter mönstret, det är inte ofta någon gör något nytänkande, ska nog se den nykter nån dag oxå |
|
|
| ShyTrance |
| w00t :S fattar 0 ^^ |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
w00t :S fattar 0 ^^ |
det är en filmdiskussion som av nån (alkoholrelaterad) anledning inte passade in i filmtråden... :p
och ja, eternal sunshine of the spotless mind är en underbar film... :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Är Jim Carrey rolig? eller ytterligare ett patetisk försök av honom och spela allvarlig |
|
|
|
|