| Proximus |
en dag innan kryssen peeps, så lirar jag mellan 12 - 03 på oxid på birger jarlsgatan.
det är en härlig bar, fri entré och nice cocktails.
så om ni kan och är i sthlms området, dyk upp och hälsa.
lovar skön progressive house och house (houseklubb) och ja, jag vill verkligen att ni som kan komma kommer, kul med bekanta ansikten när man lirar =] |
|
|