return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
oxid på onsdag
View this Thread in Original format
Proximus
en dag innan kryssen peeps, så lirar jag mellan 12 - 03 på oxid på birger jarlsgatan.

det är en härlig bar, fri entré och nice cocktails.

så om ni kan och är i sthlms området, dyk upp och hälsa.

lovar skön progressive house och house (houseklubb) och ja, jag vill verkligen att ni som kan komma kommer, kul med bekanta ansikten när man lirar =]
SteveTranz4ever
Inte helt omöjligt att man dyker upp... dvs. om jag får ledigt på torsdag som jag vill :)
hustler
Mycket möjligt att jag kommer förbi.

Call On Me + White Russian=Hell Yeah!
Can
weeeeeehooooo! rocknroll ikväll! vilka kommer?!
bra laddning inför båten imorrn! :crazy:
Proximus
jag kommer!!!

fett me house :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement