return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Trance parties
View this Thread in Original format
Locazor
Øy...noen som egentlig vet hva som skjedde med Hyperstate, Metropolis og Future Dome?
Sand Leaper
Metropolis var en skandale organisasjonsmessig, tipper det har noe med det å gjøre. Futuredome gikk på massivt underskudd pga. for få folk, og Hyperstate døde vel rett og slett ut fordi ingen gadd å gjøre noe for å fornye konseptet ettersom klubbmiljøet endret seg i Oslo.
dj_alfi
hyperstate ble "banna" ifra norge.. eller det som skjedde var at politikerne likte det ikke, og sa at spektrum ikke kunne brukes mer og masse annet... etter det jeg husker..

men..

har hørt at det blir nytt hs snart da :D
noonboy
Jarl og HS kan gå og legge seg IMO, med mindre de evt begynner å ta inn litt annet enn bare commercial dårlig-reisebass-house og nostalgisk trance for blackhole horer, slik de drev før.

Stian sørget dog for noen solskinnsdager innimellom;)Likevel undres jeg om det står igjen nok tillit (og marked) for HS til at det er verdt å starte opp igjen.

Beklager off-topicen:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement