|
Rotationz: Grayarea and Sharam Jey In The MIX
|
View this Thread in Original format
| Tim Davis |
Aanstaande zondag kunnen we jullie hart opnieuw verwarmen met een prachtige Mix Sessie van Grayarea (Bekend van Gravity). Noso van Grayarea is een DJ/Producer uit Chicago USA die zijn carriere begon begin de jaren '90. In deze beginjaren draaiede Nosmo enkel en alleen Breaks en Funky House. De FM band heeft echter ook geen geheimen voor Nosmo want elke week draait ie op Q101 FM in Chicago.
Nosmo heeft zijn naam groot gebracht met de meest recente hit van Grayarea. Gravity stond enkele weken terug op nummer 1 in The Balance Record Pool Chart, en de remixes die maandag te koop zullen zijn (Hope Recordings) zullen het ongetwijfelt niet slechter doen.
Naast deze 2 H lang durende mix van Grayarea is er ook nog een mix sessie van Sharam Jey voorzien tussen 21 en 22 h
Rotationz On Sunday: elke zondag vanaf 18 h tot middernacht.
Coming Up Next:
Dave Seaman |
|
|
| Gladius |
| cool! zeker eens luisteren |
|
|
| BelgianGuru |
Damn, Tim Davis op TA ? :D Rotationz is beste show tot nog toe op de radio bij ons, zeker blijven gaan !
Maar euh .. in rand van Brussel kan ik tegenwoordig geen Topradio meer ontvangen ? :( Ik kan het zowel in de auto als op 2 stereo's thuis niet ontvangen... Iemand anders dit probleem ? |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by BelgianGuru
Damn, Tim Davis op TA ? :D Rotationz is beste show tot nog toe op de radio bij ons, zeker blijven gaan !
Maar euh .. in rand van Brussel kan ik tegenwoordig geen Topradio meer ontvangen ? :( Ik kan het zowel in de auto als op 2 stereo's thuis niet ontvangen... Iemand anders dit probleem ? |
Heyho,
De frequentie in Brussel is jammer genoeg zwakker geworden :(.
Ik zou je enkel en alleen de stream kunnen aanraden....
Je kan je ook een Dipool antenne koppen (in de vorm van een T) die kan je misschien een beter ontvangst opleveren. Zo een antenne kost 2 euro :p.
Groetjes,
Tim |
|
|
| BelgianGuru |
lol :) Voor 2 euro, dan zal ik zeker eens gaan kijken. Nog voor sluitingstijd, dan kan ik rustig luisteren morgenavond :) Zo niet, wordt het weer de stream indeed.
Cheers ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tim Davis
Heyho,
De frequentie in Brussel is jammer genoeg zwakker geworden :(.
Ik zou je enkel en alleen de stream kunnen aanraden....
Je kan je ook een Dipool antenne koppen (in de vorm van een T) die kan je misschien een beter ontvangst opleveren. Zo een antenne kost 2 euro :p.
Groetjes,
Tim |
waarom doet topradia geen 128 of 96 stream op zijn site? die streams die er nu zijn hebben toch een te lage kwaliteit imo |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by djcresto
waarom doet topradia geen 128 of 96 stream op zijn site? die streams die er nu zijn hebben toch een te lage kwaliteit imo |
In WMA stream zijn er maar een hand vol stations die in 128Kbps streamen. In MP3 daarentegen zijn er wel genoeg, dus misschien een Rotationz.be Stream in 128Kbps. Technisch kunnen we dat perfect doen maar SABAM vraagt heel veel geld. 2500 Euro per jaar... |
|
|
| Jasperovitsj |
Grayarea: Yewminyst :eyes: :eyespop: :crazy:
No need to say I'll be tuning in!! Betere achtergrond tijdens het studeren dan Rotationz kan je niet hebben denk ik! :D |
|
|
| Pumaz |
| Merci voor de info Tim, ik ga zeker luisteren want Grayarea heb ik nog nooit in de mix gehoord :) |
|
|
| Tim Davis |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Merci voor de info Tim, ik ga zeker luisteren want Grayarea heb ik nog nooit in de mix gehoord :) |
Ik heb hier net een mail van de man zelf... Hij heeft me net de naam meegegeven van de nieuwe mixes. Ik denk dat jullie allemaal STRIJK gaan liggen.... :-D
Hybrid’s “Love From Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch” Mix
Dat ga ik dus NOOIT uitspreken hahaha |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tim Davis
Hybrid’s “Love From Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch” Mix
Dat ga ik dus NOOIT uitspreken hahaha |
Ik heb er al van gehoord, en ik ben écht benieuwd naar het resultaat! |
|
|
| Pumaz |
| Ow da ken ik wel, ik bedoelde nog nooit een set van hem gehoord... |
|
|
|
|