return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Beste nederlandse trancelied??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
MenTall
Ben de nieuwe cd inderdaad ook nog nergens tegengekomen, en heb toch echt overal gezocht (Rhythm, HotSound, Basic Beat, MidTown)....

Er staat trouwens een plaat op, mocht je die tegenkomen, dan MOET je die downloaden:

TENTH PLANET - Ghosts >> Geniale vocalen ;-)

En ja, Armin is de man achter Moogwai. Tenminste, dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen ;-)

grtz, MenTall
WTB
Ha NL-ers,

Ik heb net vandaag de nieuwe Armin cd gekocht, vooral cd2 is erg goed. Ik had net als jullie veel moeite met het vinden van de cd, want pas bij de vijfde winkel die ik bezocht hadden ze hem (Van Leest in Groningen). De vocalen van Ghosts zijn inderdaad erg goed, net als die van The Sound of Goodbye. Ik betaalde er trouwens 46,95 gulden voor en bij bol.com is 'ie maar iets van 38 of 40 gulden maar dan zul je wel verzendkosten moeten betalen of zo.
Groeten,

WTB.
Blik
quote:
Originally posted by WTB

Ik betaalde er trouwens 46,95 gulden voor en bij bol.com is 'ie maar iets van 38 of 40 gulden maar dan zul je wel verzendkosten moeten betalen of zo.
Groeten,

WTB.

Ja, je betaald dan 3,95 verzendkosten, en bij sommige CD's is het 8 werkdagen(Magik 6 van DJ Tiesto) en bij sommige maar 2, de populaire CD's.

mazzel
cyberia
blik>> dan kunt ge Tony Hadley ook als Belg beschouwen,woont namelijk al e tijdje in België :D

gekhous>>waar trek je de grens van commerciëel?

Rank 1/airwave,zal het altijd doen!en voor de rest,bijna alles wat Bervoets en Degoeij aanraken,komt altij wel goed over ;)
kheb het meer voor de Duitse trance-mennekens,sorry

[Edited by cyberia on Jan-25-2001 at 17:16]
Axon
helemaal mee eens. wat piet en benno aanraken verandert in goud :)
cyberia
quote:
Originally posted by kaptankorkut
Delerium _ Silence (Airscape rmx)

cheers

Bwah dan toch liever de'Tiësto's in search of sunrise remix' van silence dan zen!Ma 'heaven's earth' vind ik nog beter dan silence!
moogwai
Ik heb Basis Instict ook gisteren gekocht....

CD 2 is zeer goed... die vocalen van Ghosts en The Sound of Goodbye zijn geweldig. En die Armin van Buuren remix van Exhale mag er ook wezen... doet me denken aan zijn remix van Yahel - Devotion. CD1 vind ik wat minder, maar staan ook leuke deuntjes op (sunset in ibiza, horizons en die Roland Klinkenberg track)

Als je 'm nog niet hebt, heb ik maar een advies ->>> Kopen
moogwai
quote:
Originally posted by Mysteric
Marco V - Tolerance

Tolerance is nou typisch een echte "mix" plaat die alleen gaaf is een vette mix... hetzelfde geld voor Indicator.
Blik
quote:
Originally posted by cyberia
blik>> dan kunt ge Tony Hadley ook als Belg beschouwen,woont namelijk al e tijdje in België :D

[Edited by cyberia on Jan-25-2001 at 17:16]

Wie is Tony Hadley???????
TranceFool
Jaja System F, Airscape, Delerium enz. allemaal onwijs vet, maar check this song out. Hij komt maandag 29 januari uit op vinyl en SINGLE, omdat ze denken dat het eens superhit gaat worden: BARTHEZZ - ON THE MOVE, check http://www.barthezz.com

Laturzzz..

esoterist
sorry hoor maar ik vind 'm vet tegenvallen,beetje simpele melodie
Maar ja wie ben ik ?
cyberia
quote:
Originally posted by Blik

Wie is Tony Hadley???????

Okay,ik vergeef het u da ge dië ni kent :) hiervoor zult ge efkes uit trance/technowereldje moete komme,en de plas oversteken naar Engeland,Tony Hadley was de leadzanger van 'Spandau Ballet',popgroepke da het goed deed in de jaren tachtig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement