|
[08-10-2004] I AMsterdam (Danny Howells) - Panama, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Edwin B |
| Vrijdag 8 oktober danny howells in de panama. Met wat andere leuke namen erbij zou dit wel eens een leuk avondje kunnen worden, mits de airco nu eindelijk goed werkt daar?! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Vrijdag 8 oktober danny howells in de panama. Met wat andere leuke namen erbij zou dit wel eens een leuk avondje kunnen worden, mits de airco nu eindelijk goed werkt daar?! |
Dan is ook Paul van Dyk in het Paard samen met Remy, Roland Klinkenberg, Stef Vrolijk :)
Panama is wel één van de gaafste locaties in Nederland btw. |
|
|
| GrooveCollect. |
Nou dan is de keuze snel gemaakt:
Howells !!!
lijkt me logisch :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Nou dan is de keuze snel gemaakt:
Howells !!!
lijkt me logisch :cool: |
Lijkt me niet zo logisch hoor ;) |
|
|
| Tim81 |
| Hmmm, dan ga ik ook voor Danny Howells in Panama! Ben benieuwd welke namen hier nog aan toe worden gevoegd... Is er weer eens iets leuks op vrijdagavond, moeten we weer kiezen :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Nou dan is de keuze snel gemaakt:
Howells !!!
lijkt me logisch :cool: |
idd howells it is :):cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Nou dan is de keuze snel gemaakt:
Howells !!!
lijkt me logisch :cool: |
LoL, dat denk ik ook ;) |
|
|
| jp |
| Den Haag is dichter bij hoor ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Den Haag is dichter bij hoor ;) |
Nou, vanaf waar ik op vakantie zit dan toch waarschijnlijk is het beide ver weg hoor ;) |
|
|
| jp |
| Huur een heli net als Tosti |
|
|
| Tim81 |
Is er al wat meer bekend over Howells @ Panama...
Ik kan nog nergens wat vinden! |
|
|
| Edwin B |
I AMsterdam
Danny Howells, Smokin Jo & Jonas Braun
23:00 / €15 |
|
|
|
|