|
Armin, Schulz & Perry O´Neil @ Colors 5.11 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eis |
Liput hommattu ja odottelu voi alkaa.
Tietäiskö kukaan muuten mistä vois saada noita tapahtumien julisteita? Olis kiva saada miksauspöydän eteen seinälle Club Colors presents: Armada -juliste ;) |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Eis
Liput hommattu ja odottelu voi alkaa.
Tietäiskö kukaan muuten mistä vois saada noita tapahtumien julisteita? Olis kiva saada miksauspöydän eteen seinälle Club Colors presents: Armada -juliste ;) |
StreetBeatista ehkä voi saada. Ei ole varmaa tietoa, eikä myös siitä luopuvatko he niistä ilmaiseksi. |
|
|
| JJ-T1 |
| Pakko tulla, Arminia ei saa missata :cool: |
|
|
| diskus |
:cool: Nyt on lippu taskussa ja vois miettiä sitä miittiä.
Jos on ehdotuksia niin laittakaa tänne, ei tarvi vältämättä
olla mukana. Nyt alustavasti on virolaista porukka mukana. |
|
|
| GrimReaper |
| Heps! Tänään ei kerkiä hakeen lippuja mutta maanantaina sitten, tuskin ne nyt päivässä loppuu. :rolleyes: |
|
|
| Puuhis |
:D :toothless
Julisteita on kuulemma 2 kappaletta, toinen on StreetBeatissä ja toinen tulee Hesarille ja isompia kankaita on 1, ja se tulee StreetBeattiin. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Äh, en jaksanut hakea tänäänkään... huomenna sitten... |
|
|
| Eis |
| Darrrr pakko saada juliste :P, kyllä streetbeatin hemmot sano, että ne luopuu julisteista kun keikat on ohi, ainoo vika vaan että postissa vähän hankala lähettää niitä samassa vinyylien kanssa :/ |
|
|
| diskus |
Mun:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Thunder5 |
| Jaksaiskohan sitä missään välissä vaivautua hakeen... |
|
|
| Puuhis |
Darrrr pakko saada juliste :P, kyllä streetbeatin hemmot sano, että ne luopuu julisteista kun keikat on ohi, ainoo vika vaan että postissa vähän hankala lähettää niitä samassa vinyylien kanssa :/ |
Kuka ehtii ensin ;) |
|
|
| GrimReaper |
Hmmh. Enpä sitten taida tulla Colorsiin lainkaan.. oon työmatkalla briteissä just koko sen viikon ja tuun takasin koto-Suomeen vasta sunnuntai-illalla. Miks kaikki pitää tapahtua mun erinomaisen huonolla tuurilla aina samaan aikaan?
:whip:  |
|
|
|
|