return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
finns nått intresse för denna vinyl?
View this Thread in Original format
Kamelen
som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =)
Laszlo
quote:
Originally posted by Kamelen
som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =)


Min kära ungerska kollega CJ Intercity är intresserad av Shades of Blue i alla fall, om jag inte är helt ute och cyklar. Jag har för mig att han hade nämnt det här tidigare...Skicka honom ett PM och säg att du har vill bli av med plattorna, just nu är han dock i ungern, så det kan ta ett par dagar innan han svarar...
CJ InterCity
JA JA JA JA!!!!!!!!:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

visserligen lar jag vara ganska pengalös nar jag kommer hem fran ungern nasta vecka, men jag kan nog hosta upp lite stalar ;) hur mycket vill du ha för den? kanske jag passar pa att norpa nagot annat fran din lagerrensning ocksa:)

jag aterkommer, var sa saeker:wtf: :nervous: :nervous:

ps tack Laszlo:)
RebeL9
mitt första bud är 500 kr
CJ InterCity
japp, da är jag ute ur leken :toothless
RebeL9
quote:
Originally posted by CJ InterCity
japp, da är jag ute ur leken :toothless


den e faktiskt värd minst 1000 =)
notera att det utöver Leama & Moor och Kamelen bara är 3 pers som äger den :E
Kamelen
quote:
Originally posted by RebeL9
den e faktiskt värd minst 1000 =)
notera att det utöver Leama & Moor och Kamelen bara är 3 pers som äger den :E


om sanningen ska fram så har leama & moor inget eget ex längre =) guess vart den hamnat.. dock så funderar jag på att av moraliska skäl ge tebax denna till den rätta ägaren..
CJ InterCity
naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar:nervous: :nervous: :nervous: :wtf: :wtf: :wtf: visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt:D
Kamelen
quote:
Originally posted by CJ InterCity
naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar:nervous: :nervous: :nervous: :wtf: :wtf: :wtf: visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt:D


du tjänade på det kan jag säga =) o jag vet inte ens vilken tiesto-vinyl det va
dbl
det e lugnt.. kan offra mig o ta den gratis... e bara att skicka.. :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement