return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Cattaneo hälsar SWETA!
View this Thread in Original format
CJ InterCity
jag stötte på Hernan Cattaneo i lördags före hans spelning här i Budapest. vi hade en liten diskussion om allt möjlgt. Han vet inte riktigt vad kryssningen går ut på så jag berättade lite... och han tyckte dt var asballt. och så hälsar han så gott till alla SWETAs som ska med:) "I heard they dont sell alcohol in the stores in Sweden!! maybe I should bring some beer with me on the boat??" :toothless :toothless

för övrigt var hans set über mega w00t underbart. lite blandat prog trance/house :wtf:
EsseT
ohh :) nice :D:stongue: hehe det kommer bli så skoj på kryssningen HÄLSA extra från mig haha =) :P Är så laddad inför kryssningen ska ni bara veta =) SES alla DÄR :D
SteveTranz4ever
Ja fan de lät coolt... men han lär ju knappast behöva ta med sig bira :toothless :toothless :toothless

Ska fan bjuda gubben på Minttu ! :D
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ska fan bjuda gubben på Minttu ! :D


HADDERAAAJJJAN HADDEREAAAAJ!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement