| CJ InterCity |
jag stötte på Hernan Cattaneo i lördags före hans spelning här i Budapest. vi hade en liten diskussion om allt möjlgt. Han vet inte riktigt vad kryssningen går ut på så jag berättade lite... och han tyckte dt var asballt. och så hälsar han så gott till alla SWETAs som ska med:) "I heard they dont sell alcohol in the stores in Sweden!! maybe I should bring some beer with me on the boat??" :toothless :toothless
för övrigt var hans set über mega w00t underbart. lite blandat prog trance/house :wtf: |
|
|