|
ScuL - Fear us
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
| Som vanligt dina låtar är grymma :) |
|
|
| NooN |
Överlag bra, men känns lite tunn ibland...
Nästan så man vill lyssna på lite hardstyle. :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by NooN
Överlag bra, men känns lite tunn ibland...
Nästan så man vill lyssna på lite hardstyle. :D |
Om det skulle vara mindre tunn blir det hård hardtrance typ :p
Har försökt det på ett melodiskt sätt nån gång som du märker :D
Tack för kommentaren f.ö. |
|
|
|
|