return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ScuL - Fear us
View this Thread in Original format
ScuL
En ny låt....
Fick lite inspiration idag och gjorde den här på 3 timmar :D

http://www.scul.net/mp3/fear_us.mp3
(OBS: kvaliteten är 96kbit)
Kongo_kim
Som vanligt dina låtar är grymma :)
NooN
Överlag bra, men känns lite tunn ibland...
Nästan så man vill lyssna på lite hardstyle. :D
ScuL
quote:
Originally posted by NooN
Överlag bra, men känns lite tunn ibland...
Nästan så man vill lyssna på lite hardstyle. :D


Om det skulle vara mindre tunn blir det hård hardtrance typ :p
Har försökt det på ett melodiskt sätt nån gång som du märker :D

Tack för kommentaren f.ö.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement