return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
SFT- Vinnaren är..... (eftersnackstråd)
View this Thread in Original format
Glorie
Laszlo med 36 röster totalt


GRATTIS!!! (kanske kommer på nåt pris snart ;) )

på 2:a plats kom Smekbar med 33 röster.
3:a Rebel9 med 27 röster (starkt jobbat med tanke på att han bara deltog i 4 av 6 kategorier)

Lite annan info som kan va halvkul att veta är att:

  • två personer (Smekbar och Laszlo) lyckades kamma hem röster i varje kategori
  • 13 swetas deltog sammanlagt varav 9 personer av dessa deltog i alla fem kategorier.
  • Hela sex personer som deltog lyckades få poäng i fyra av kategorierna. Av dessa sex hade jag själv lägst poäng ;)
  • Smekbar fick överlägset flest röster utav alla i kategorierna "Abstrakt" och "Om mig"
  • Laszlo ägde alla i kategorin "Musik" :D
  • swetas egna kanadagås St_Andrew och Rebel9 fick lika många röster vardera i kategorin "Porträtt"
  • Den söta flickan med hörlurar under porträtt är St_Andrews lillasyster!!! Fick lätt min röst iaf :)
  • Det är många som tycker att Chjos musikbild (snubben i kvinnokläder) hade passat bättre in under "Roligt" :)
  • Bild 7 under porträtt faktiskt inte är manipulerad i nåt program. Lite trix med kameralinsen bakom :)
  • om jag hade haft mer pengar hade jag lätt betalat pengar för Shytrance sommarbild (gummiringen) och P4z' abstrakta bidrag (gröna sugröret, eller vad det är) :) så übergrymma bilder har jag inte sett maken till.


Okej, nu i efterhand inser ju jag att min Musik-bild (nummer 4) ju inte alls visa nå musik! illa :) min abstrakt, blomman är ju kanske inte heller abstrakt... i själva verket en jäligt skarp bild.. hoho.. (min tanke var väl mer att man inte skulle se vad det var en del av)
så ja får tänka om till nästa gång.

Om det är nån som är grymt sugen på att veta vems bilder som var vems, får ni väl hojta till...

nu har jag en fråga.. hur lyckas man få vit bakgrund på din abstrakta bild Smekbar?
Amnezia
kul...å grattis till lazlo..bra jobbat:cool: ...

hm måste kolla bilderna igen....bor läggas upp namn under vem som gjort dom:p:wtf:
St_Andrew
wohooo, kom trea :p:p:p
ScuL
gratulerar till de vinnare :)
dj_hysterix
grattis ni vinnare :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by St_Andrew
wohooo, kom trea :p:p:p


inte längre, jag o min stora käft :whip: :whip: :whip: :whip:

:p
jofawe
varför känns det som om mina bilder kom överlägset sist:

Abstrakt: Bild nr. 5 (Kortet taget i småbåtshamnen i Hällevik, i Blekinge)
Mig: Bild nr. 7 (Kubbarna är sen en kubbmatch jag hellst glömmer)
Musik: Bild nr. 5 (Från Gyllene Tiders konsert i Växjö den 31:a juli)
Poträtt: Bild nr. 5 (På mig, såklart)
Roligt: Bild nr. 7 (På mig, när jag dansar runt en påle i Halmstad)
Sommar: Bild nr. 5 (Stockholms stadshus under en glipa i bland molnen)


Nån mer än jag som märkte att man ser ett mönster i vilket nummer jag fick på mina bilder? :)


Men, well.. grattis Laszlo, Smekbar och Rebel9 :)
(bara för ni har überfeta kameror :whip: )
RebeL9
wei nice. fast jag ställde bara upp i 4 kategorier. hade inte bra bilder nog för de övriga =)
Kamelen
quote:
Originally posted by St_Andrew
inte längre, jag o min stora käft :whip: :whip: :whip: :whip:

:p


hahah så skön =) (=
St_Andrew
har nu pekat om min erikenglund.com domän eftersom jag ska flytta (mot ett webhotel istället...)

iaf den nya adressen till tävlingen är http://erikenglund.mine.nu/sft (som för övrigt inte kommer ha 100% uptime eftersom jag ska installera om en massa på den datorn eftersom min syrra ska ha den och hon helst vill ha windows inlagt :whip:) där det nu står namn på bilderna istället för nummer, så man kan se vem som tagit vad :)

den gamla kommer funka ett litet tag till innan alla dns e uppdaterade.. men iaf...

Laszlo
WOHO :D

Tack alla snälla för alla rösterna :) Har jobbat och slitit som ett djur hela dagen på campusfestivalen, min rygg värker så det skriker om det - så detta satte ett välbehövligt leende på läpparna :)

Något paff blev jag också över att jag till slut vann två kategorier :D (Musik och Sommar) :)

Tack än en gång - nu ska jag soooooooooooooova :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
inte längre, jag o min stora käft :whip: :whip: :whip: :whip:

:p

Umm är inte pollen stängd eller satte skaparen av pollerna en tidsgräns vilket går när man startar dom...


Iaf kul att se alla bidrag, tycker alla var fina men några lite bättre då och dom röstade jag på. :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement