return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Fatte feesten?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet!
line up:

norman bass
marc la cruz
dana
pavo
sunny D
alpha twins

chriz
dj luna
dj bmc
dj haze & abyss
pila

persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd!

grtz

Ik weet nie hoor maar HAZE & ABYSS zitten hier op het forum!!! Haze iig. We hebbenn nog voor hun gestemd, LACHUH :D:D:D. Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!!:)
Rudy
quote:
Originally posted by Blik

jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport:

wie is de grootste kakker.......:rolleyes:

Hahahaha dan moet jij eens een keer langskomen in Wassenaar, kan je echt lachen! Die hockeyfeesten zijn trouwens supermooi, altijd iedereen helemaal lam! Alleen de muziek is altijd extreem gaar!
Muppet
quote:
Originally posted by Blik

jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport:

wie is de grootste kakker.......:rolleyes:

en waar komen ze allemaal vandaan VUGHT (waar ik woon) echt de kakkers naar Sint-Jan en de rest molenrijn of MAURICK!!

Greetz Muppet
Remy D
Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid. :D:D:D:D

Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!! :D:D
michiel
quote:
Originally posted by Remy D
Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid. :D:D:D:D

Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!! :D:D

raar...

later

michiel :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TranceFool

Ik weet nie hoor maar HAZE & ABYSS zitten hier op het forum!!! Haze iig. We hebbenn nog voor hun gestemd, LACHUH :D:D:D. Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!!:)

Laten we het hopen want er komt heel wat meer bij kijken dan ff op zo'n feestje draaien...
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Rudy

Hahahaha dan moet jij eens een keer langskomen in Wassenaar, kan je echt lachen! Die hockeyfeesten zijn trouwens supermooi, altijd iedereen helemaal lam! Alleen de muziek is altijd extreem gaar!

Dat de muziek gaar is maakt ook snel niets meer uit, door al dat bier.
Little Theseus
quote:
Originally posted by Dr Mystical

Dat de muziek gaar is maakt ook snel niets meer uit, door al dat bier.

Zegt hij zwaar onder invloed ;) :p
Dan MOET je er wel verstand van hebben toch? :D :D
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Little Theseus

Zegt hij zwaar onder invloed ;) :p
Dan MOET je er wel verstand van hebben toch? :D :D

Nou ja, zwaar onder invloed, valt nu nog wel mee, paar glaasjes. (weet niet meer hoeveel) Maar naar een hockeyfeest ga je niet voor de muziek, voor de drank natuurlijk. (oke, die hockeyvrouwtjes zien er ook soms wel goed uit :D)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Dr Mystical

(oke, die hockeyvrouwtjes zien er ook soms wel goed uit :D)

Herstel: HockeySLETJES!
Stereotiep? nee hoor! Geen polo, geen blouse met kraag omhoog, en al helemaal geen sjaaltje om :):):)
Maarre, idd, hockeyfeesten zijn gewoon dronken feesten. Bij de hockeyvereniging bij mij in de buurt heb je zelfs het MAP feest. Dat duurt een heel weekend en slapen ze in de kantine.
Toen vroeg ik aan zo'n hockeygast: "MAP feest?" -"ja" zei hij op zware kaktoon - "dat staat voor Morning After Pil." "Vorig jaar 4 ;)"

Dr Mystical
quote:
Originally posted by Little Theseus

Herstel: HockeySLETJES!

Ik denk ik houd ze nog ff in waarde :) Hmm... een MAP-feest, ik zal het doorgeven aan het jeugdbestuur van onze plaatselijke club hier, klinkt wel grappig :D
Dr Mystical
Maar ja, phatte feesten, kom morgen naar Utrecht, naar de 151 special of zoiets.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement