return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Skjer det noe i Trondehim denne høsten?
View this Thread in Original format
TrancE OasiS
Flytte til Trondheim i sommer for å studere.. Bare lurte på om det var noe som er verdt å få med seg denne høsten??
dj_alfi
det er en del hardhouse arr. i trondheims området... sjekk ut http://www.undergrunn.org for fler arr.
TrancE OasiS
Hardhouse er ikke akkurat min greie.. men bedre enn ingenting... :P

Takk
Settepotet
Bedre i "gamle" dager da de kjørte store happenings på Samfundet. Tiesto var stort! :toothless Men onkel blå sa "nei" til slutt grunnet mye dop.... :(
dj_alfi
det er jo en del som skjer der oppe nå da... de heaven greiene ++
djyouth
"One floor from heaven" heter det.. Ekstremt bra..

Hør på miksene mine.. Jeg spiller hver fredag fra kl. 17 til 17.30 på fm100.. Du kan også høre på DJ Elendo(Spiller klassikere innen techno og trance) hver fredag fra kl. 17.30 til 18 på fm100..
KVALITET spør du meg!
Dere andre som ikke bor i trondheim, kan høre oss på nettet:
DJ Youth
Stream
DJ Elendo
Stream
Vi laster opp nye mixer hver mandag og mine spillelister finner du her
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement