return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Trance Energy kaarten gevraagd (*niet meer nodig*)
View this Thread in Original format
BooMBooM
wie ken er nog aan 3 kaartjes voor trance energy komen want het is al helemaal uitverkocht en ik wil er echt wel heen dus als iemand mij ken helpen graag!!!!!
erm
probeer het eens bij een basisschool in je buurt. Zijn er vast velen die een kaart over hebben.
NiTro
Kijk eens op een veilingsite zoals ibazar ofzo misschien heb je daar geluk.

Greetz,
NiTro
Henkie_henk
quote:
Originally posted by erm
probeer het eens bij een basisschool in je buurt. Zijn er vast velen die een kaart over hebben.


whaha hijs sterk..

maar late we dit soort grapjes achterwege laten :o (moeilijk voor me om te zeggen)

Late we gewoon deze henkie ff helpen..
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by erm
probeer het eens bij een basisschool in je buurt. Zijn er vast velen die een kaart over hebben.


hahahaha, extreem mooi gezegd! :d:d:d:d:d:d
Miss Proximus
Succes gozer.....mocht ik nog wat kaarten krijgen (alls pasen en pinksteren op 1 dag vallen haha)...dan PM ik je wel ff :)
Bellie
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by erm
probeer het eens bij een basisschool in je buurt. Zijn er vast velen die een kaart over hebben.
--------------------------------------------------------------------------------

Ja heel leuk ja...pffffffff

Woon je vlakbij of in A'dam,probeer het dan is bij Coffeeshop Two-Twenty-Two (ja je leest het goed :) ) op de oudezijdsvoorburgwal 222.Ik hoorde gisteren toevallig van een gast die ik ken dat ze daar ook kaarten verkopen voor feesten.Hij had zijn kaartje voor Dancevalley daar gehaald toen het ook uitverkocht was.Je moet richting "De Dam" en dan aan je linkerhand zit een groot plein.dan is het daar in een van die steegjes.Moet je maar effe rondvragen daar.
Succes

GREETZ!!
Flipper01
Ik zou zsm de veilingsites afstropen, vorige keer werden daar ook aardig wat kaarten aangeboden.. De prijzen kunnen nogal varieren dus kijk goed rond voordat je koopt!!
Suc6 ermee!!

En als je echt wilt gaan....de viptickets zijn nog niet uitverkocht!!
Dj Alpha
Ik ben je redder in nood!





Uitprinten en klaar is kees :D
Little Theseus
het schijnt dat er 45000 kaarten verkocht zijn terwijl er maar 40000 mensen in dat thialf mochten. Ik hoop niet dat het schouder aan schouder staan wordt, das echt niet relaxed.
Ik hoorde ook dat er veel mensen waren die dus naar winkels die kaarten hadden, maar ze niet MOCHTEN verkopen, omdat dat moest van id&t... dan verklaart het bovenstaande wel het een en ander.. lekker dan! :) :p ;)

@ddicted
quote:
Originally posted by Little Theseus
het schijnt dat er 45000 kaarten verkocht zijn terwijl er maar 40000 mensen in dat thialf mochten. Ik hoop niet dat het schouder aan schouder staan wordt, das echt niet relaxed.


Ik dacht dat er 20.000 kaarten verkocht waren ? :conf:
Hoeveel is het nou ?????
michiel
quote:
Originally posted by Little Theseus

Ik hoorde ook dat er veel mensen waren die dus naar winkels die kaarten hadden, maar ze niet MOCHTEN verkopen, omdat dat moest van id&t... dan verklaart het bovenstaande wel het een en ander.. lekker dan! :) :p ;)


aha, nee ok ik begrijp het :p

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement