|
Line up Massive Groningen, 24 November
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Line-up MASSIVE Groningen
Na een afwezigheid van bijna drie jaar is ID&T terug in Groningen. Op 24 November a.s. vormt het geheel verbouwde en vernieuwde Martiniplaza (voorheen Martinihal) het decor voor alweer de vierde editie van Massive.
Verdeeld over twee grote en één kleinere, intieme, zaal kun je de volgende selectie aan internationale en nationale top DJ's bewonderen:
MARCO V
JAMES RUSKIN
100%ISIS
MISS DJAX
PASCAL F.E.O.S.
DJ JEAN
MICHEL DE HEY
ERIC DE MAN
K.CEE
LACROIX
PRONTI & KALMANI
DEE D
QUINTEN DE ROZARIO & JESSIE K.
Van 21.00 tot 07.00 zullen de DJ's, het geluid, de verlichting en natuurlijk het publiek de Martiniplaza doen trillen op haar grondvesten. De voorverkoop is reeds begonnen, tickets zijn te verkrijgen via de 150 grotere Postkantoren, Free Record Shop, de GWK en de bekende voorverkoopadressen.
(bron: www.rave-magazine.net)
Vet hè? Is er al iemand van plan te gaan? :) |
|
|
| Muppet |
Ik wil wel gaan maar ik mag niet:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( ben pas 15 en daar mag ik nooit heen(al slijm ik de hele dag)
Maar ja vette line-up iedereen veeel plezier die gaat!!!!!!
Greetz Muppet |
|
|
| Dr Mystical |
| Ik heb een kennis in Groningen wonen, als hij gaat, ga ik ook :) |
|
|
| Bellie |
!!HOLY !!
Yes wat een vette vette line up!Daar ga ik dus 100% naartoe. 
GREETZ!! |
|
|
| NiTro |
Kheb geen kaarten voor TE dus wordt Massive maar de place 2 stamp :D
Greetz,
NiTro |
|
|
| Mysteric |
Ze gaan ook vrij lange sets draaien! Gem. 4 dj's per zaal voor een hele nacht, dus dat wil wel!
Marco V is voor 3 uur geboekt, en Jean voor 2 uur. |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ze gaan ook vrij lange sets draaien! Gem. 4 dj's per zaal voor een hele nacht, dus dat wil wel!
Marco V is voor 3 uur geboekt, en Jean voor 2 uur. |
3 uur marco v:):):) da beter nu wil ik er echt heen(wordt dus m'n ouders omkopen)
Greetz Muppet
p.s hopen dat jean in het begin draait, kan je later komen |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Muppet
p.s hopen dat jean in het begin draait, kan je later komen |
Hij draait van 0:00 tot 2:00.. Ik neem aan dat er een Techno en een Trance zaal komt ofzo... Als Jean aantreed snel de Techno induiken dus... |
|
|
| Jukx |
Wat een ontzettend vaaaaaage line-up is dit zeg!!! Ik vind het een beetje on-Massive zeg maar. Maarja zeker wel lache!
Paar namen die je niet vaak ziet... dat is wel heel goed gedaan van ze!
Ze passen ook totaal niet bij elkaar die namen... platte trance- techno- techhouse- ibiza trance. echt van alles wel wat!
Maarja ziet er zeker wel leuk uit. |
|
|
| Supreme Theory |
Deze line-up is niet aan mijn besteed ben ik bang!
Kan me niet voor stellen dat er ooit nog een betere massive komt als de eerste.
Deze werd gehouden in Jaarbeurshallen in Utrecht en had een HELE vette Line-up
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Rank 1
Tiesto
en nog een paar.
Was ook maar 1 hal met 15000 man dus geen heen en weer geslenter van hal naar hal.(Was ook niet nodig want ze draaide 1 voor 1 een hele vette zet!)
De gene die er bij waren zullen wel begrijpen wat ik bedoe:D :D :D
GR33TINGS,
-=[Supreme Theory]=- |
|
|
| tango |
Hmz, coole line-up voor een massive idd. Maar ik hoop voor de mensen die gaan dat het geluid deze keer WEL optimaal is. Wat een bagger zooi zeg die laatste editie in het beursgebouw.
Ik prefereer toch Impulz, wat een week later op 1 dec plaatsvindt.
grtz,
TNG |
|
|
| Remy D |
| Zeker wel een kewle LINE-UP. Was toch al van plan om te gaan maar dit maakt het alleen maar beter. :D:D:D |
|
|
|
|