|
יש לי רעיון!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
אנשים, שידרתם פעם רדיו דרך ווינאמפ??
בואו נקים סרבר שידור, וכל אחד יעשה איזה סט של כמה דקות עם השירים הכי פ33ות שלו, ויביא לנו את השמות.
וככה כל אחד מאיתנו יצא מפה עם פול שמות של טראקים מעולים!!! |
|
|
| luckystrike |
רעיון סבבה :)
צריכים לקבוע אבל שעה ויום כדי שידעו מתי להיות מחוברים וצריכים גם סדר מסויים של מי שישדר
אפשר לבקש מסאומפר רשות לפרסם על זה פוסט בפורום הראשי שה
ISRAELI CREW
משדרים או משהוא כזה וככה עוד אחרים יוכלו לשמוע
... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רעיון סבבה :)
צריכים לקבוע אבל שעה ויום כדי שידעו מתי להיות מחוברים וצריכים גם סדר מסויים של מי שישדר
אפשר לבקש מסאומפר רשות לפרסם על זה פוסט בפורום הראשי שה
ISRAELI CREW
משדרים או משהוא כזה וככה עוד אחרים יוכלו לשמוע
... |
רעיון פצצה!!!..
אבל צריך יענו סרבר שנוכל לשדר עליו.. מומךץ מישהו עם חיבור של איי דיי אס אל שנוכל לשדר ב
24/22
..
אני מבין בזה אז אם מישהו צריך עזרה..
שישלח הודעה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כדאי שנשדר על סרבר
למה אני על אינטרנט קיבוצי וזה אפילו פחות מ 56 :sadgreen: |
|
|
| DJ-Energy |
אפשר להגיד ככה
חייבים לשדר את זה על סרבר...
מה שאפשר לעשות זה לקחת מישהו שיש לו איי דיי אס אל
ועליו לשים את הסרבר וככה זה כאילו אתה משדר מ
ADSL
ויש את הרעיון האחר שאפשר לקחת שלל ועליו לבנות את הסרבר
אבל לא נירא לי שלמישהו פה יש שלל... |
|
|
| luckystrike |
לי יש
ADSL
אבל אין לי מושג איך עושים את מה שדיברת עליו
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה טוב
למה אתה יכול להיות הסרבר שלנו :D
מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס ל:
www.shoutcast.com
וללחוץ על
download shoutcast
ואז
be a server
שם אתה צריך להוריד ולהתקין את ה
shoutcast server
ואז תוריד גם את ה
SHOUTcast Broadcasting
ב
be a dj |
|
|
| luckystrike |
הבנתי בערך - אני ינסה מחר את הענין!
תודה על ההסבר :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הבנתי בערך - אני ינסה מחר את הענין!
תודה על ההסבר :) |
מורן אני טוב בזה.... כנס לאיי סיי קיו אני יסביר לך מה לעשות... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מורן אני טוב בזה.... כנס לאיי סיי קיו אני יסביר לך מה לעשות... |
סבבה שתיהיו מוכנים תודיעו בפורום
ועוד דבר אתם רוצים שכל אחד ישדר את הכי טובים בכל הזמנים או רק חדשים?? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב מה נסגר עם הרדיו שרצינו לעשות???????
עושים משהו או לא?????? |
|
|
| DJ-Energy |
אחי שלי אנחנו עובדים על זה
שיהיה מוכן נודיע |
|
|
|
|