|
Klubb Remedy, Linköping
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså :D :D :D
Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!
Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase :crazy:
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping
Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.
Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)
Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober :) Kan uppdatera här då... |
|
|
| EsseT |
JOHO bra gjort glorie :) klart att vi kommer när ANDREAS H kommer :)
kommer bli kanon kväll blir lite stressit bara för oss som ska på kryssningen hehe :) Michel Splint hehe känns som det är andras som hjälpt till lite :) Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... :) hade hur roligt som helst då =)
Airbase har jag sett många gånger :) hoppas han spelar så bra som han kan :) O vem vet det kommer ännu värre artiser hehehe :D:D.... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by EsseT
Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... :) hade hur roligt som helst då =) |
själv var jag inte ett dugg imponerad av splint på FOT -04
| quote: |
Airbase har jag sett många gånger :) hoppas han spelar så bra som han kan :) |
så bra som han kan? haha, varför skulle han inte göra det? |
|
|
| InoX |
| quote: | Originally posted by Glorie
Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså :D :D :D
Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!
Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase :crazy:
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping
Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.
Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)
Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober :) Kan uppdatera här då... |
Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by InoX
Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt |
hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)
Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1 :) |
|
|
| InoX |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)
Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1 :) |
fan va gott, e de några speciella dagar man kör på? eller varierar det? |
|
|
| Sorrow |
| Jezper rockar alltid.. :D Grym DJ och producent och grymt trevlig kille. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Jezper rockar alltid.. :D Grym DJ och producent och grymt trevlig kille. |
e ju bara å lyssna på airbase sessions så får man det bekräftat ;) |
|
|
| InoX |
| hm, ja man har ju inga bra erfarenheter av BK innan. DJ JJ aka "Mannen med yxhänder" brukar ju lira där. :whip: :p ska bli skönt me lite good |
|
|
| Glorie |
fast nu var det slut på det roliga :(
( de lägger ner klubben p.g.a. för lite intäkter i baren bl.a :/ samt lågt publikintresse. trist värre....kommer bli en stentråkig höst m.a.o. |
|
|
| EsseT |
:whip: :sadgreen: buuuuu *snyft* o jag som har haft skoj varenda gång jag varit där :) näää nu blir jag ledsen trodde ju att MR splint o Airbase skulle komma med :( aja sånt är livet iofs det kanske inte är fredagar som är bästa dagen vad vet jag :(
Det jag vet är att om det bara kommer mellan 50 100 pers varenda gång så blir det ju inte så mycket drag även om jag tror att man kan dra mer om man gör någoting mer...menmen...life goes on o det är nog snart TIME att man själv gör verklighet av en liten tanke :D:D:eyes: |
|
|
| InoX |
men gattämn, above and beyond kommer inte hit via remedy den 22e då?
för dom vill man ju verkligen se, höra menar jag. Synd att A&B kommer till BK, rätt tråkigt ställe tycker jao...
Skulle va bättre om dom hade setet i Nationernas hus eller nått |
|
|
|
|