|
Biljett till kryssen...
|
View this Thread in Original format
| doter |
Har en kusin som precis i sista sekund kommit på att han vill åka med på kryssen...
Biljetten är Fixxad o klar.-.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Passar på att utnyttja denna tråden att säga att JAG HAR EN BILJETT TILL SALU !!! 695:- B-HYTT.... Polarn kan inte haka på... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Passar på att utnyttja denna tråden att säga att JAG HAR EN BILJETT TILL SALU !!! 695:- B-HYTT.... Polarn kan inte haka på... |
Har en kille som vill köpa, behöver ditt nummer/msn nuuuu. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Har en kille som vill köpa, behöver ditt nummer/msn nuuuu. |
Jag PMar dig mitt telefonnummer om en minut
[edit]Har PMat dig... |
|
|
| -=Kotten=- |
| Polare har två biljetter över om nån vill ha... :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
om jag får gratis + att nån bjuder mig på mat å dricka på båten så kanske ;)
uss jag gillar inte å va fattig :p |
|
|
|
|