return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Orion - Tribute To The North [trance]
View this Thread in Original format
OrionFin
Orion - Tribute to the North

80min trancea
Omia tämän hetken suosikkejani,
kevyemmästä ajavampaan, hävyttömiä
bassolinjarevittelyjä ja luonnollisesti
Suomi-soundi hyvin edustettuna.

01. Intro
02. Chable & Fernandez - Before You Break On Me
03. Introvert vs Björk - Jòga (4/4 dub)
04. Taxi - Glistening
05. Blank & Jones - Secrets & Lies (Solid Sessions Remix)
06. Futureshock - Pride's Paranoia (Eric Prydz remix)
07. Joey Beltram - The Infinite Wisdom
08. Cohen vs Deluxe - Just Kick!
09. Dave Robertson - For Her
10. Thomas Penton - Dominica
11. Water Planet - Return To Innocence
12. Peak Twins - Hypnowaves
13. Zed-X - The Storm
14. Marcos - My World
15. Primolux - Turnpoint

Download:
http://www.iki.fi/juska/mixes/oriontribute.mp3

Site:
http://www.iki.fi/juska
MekkaFIN
Pitää hakea, kommenttia kunhan kerkeän.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement