|
Bonzai Raidje (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ik vond er ook ni zo veel van eerlijk gezegd :tongue3 |
|
|
| TOR |
en nu de mening van een kenner... ;) :p
Unit Response - Unit Response => trance nummer, maar niet zo krachtig. B-kant is beter, meesterlijk progressive nummer.
Distantly Viewed - Xenoinducted => heerlijke progressive, hier en daar wat cinematische soundscapes. aanrader!
Automode - The Battle For Saturnus => nogal cheesy.
Float - We Are One => ken ik niet, maar wordt opgehemeld bij de dark trance lovers.
Reminiscence - I Feel For You => twee bommen. niet de standaard trance formule!
Lifecell - Embryo => lijkt nergens naar.
Heaven & Sky - Panorama => heerlijke full on trance. melodie en synths zijn echt zalig.
Moontribe - The Ride => ken ik niet
Pro-Sync & Guss Carver - Don't Go Away => ken ik niet
Kimodo Dragons - Unreachable Love => enkel een sample van een halve minuut gehoord, maar het sprak me totaal niet aan. walgelijke vocals.
Vacuüm - The Messiah => ken ik niet
Azior - Sunset at Myvatn => nu al een klassieker. drie briljante platen op deze vinyl!
Subsphere - Infinite => heerlijke plaat! denk aan de Airwave sound van een viertal jaar terug.
Trancescape - Producelast => combineert supersaw met jump. persoonlijk vind ik hem origineel en erg geslaagd, maar 95% van dit forum denkt daar anders over ;) |
|
|
| Phortastic |
Trancescape - Producelast
Vind ik thans ook massive op de dancefloor TOR :) |
|
|
| BelgianGuru |
| Nu we toch bezig zijn : Altitude - Altitude S.H.O.K.K. remix, is dit nog te krijgen op vinyl ? Vindem zo beestig goe in die TA film over Ibiza, I want it |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by BelgianGuru
Nu we toch bezig zijn : Altitude - Altitude S.H.O.K.K. remix, is dit nog te krijgen op vinyl ? Vindem zo beestig goe in die TA film over Ibiza, I want it |
TA film? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by BelgianGuru
Nu we toch bezig zijn : Altitude - Altitude S.H.O.K.K. remix, is dit nog te krijgen op vinyl ? Vindem zo beestig goe in die TA film over Ibiza, I want it |
Vergeet het maar, ik zoek'em al een klein jaartje. Nergens meer te krijgen. :confused: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vergeet het maar, ik zoek'em al een klein jaartje. Nergens meer te krijgen. :confused: |
Ik zal eens rondkijken, ik heb hem op XTC. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
TA film? |
Een korte docu-film gemaakt door een TA een tijdje terug. |
|
|
| Eagle` |
Kijk nog regelmatig naar dat filmpje, ultieme weergave van zomergevoel imo, altijd zin om koffers te pakken en te vertrekken
Jose Amnesia - The Eternal (Sunrise Mix)
Atitude - Altitude (S.H.O.K.K. Remix)
:crazy: :eyespop: :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Kijk nog regelmatig naar dat filmpje, ultieme weergave van zomergevoel imo, altijd zin om koffers te pakken en te vertrekken
Jose Amnesia - The Eternal (Sunrise Mix)
Atitude - Altitude (S.H.O.K.K. Remix)
:crazy: :eyespop: :tongue2 |
die altitude is dat het eerste nummer?
heb nu ook beke naar het filmke gekeken, nu heb ik hier spijt dat ik nie op reis geweest ben dit jaar. Dat fimke is één kippenvelmoment.
Twas ondertussen ook al een tijdje geleden dat ik as the rush comes heb gehoord en het deed goed het nog eens terug te horen :eyes: :eyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by djcresto
die altitude is dat het eerste nummer?
heb nu ook beke naar het filmke gekeken, nu heb ik hier spijt dat ik nie op reis geweest ben dit jaar. Dat fimke is één kippenvelmoment.
Twas ondertussen ook al een tijdje geleden dat ik as the rush comes heb gehoord en het deed goed het nog eens terug te horen :eyes: :eyes: |
Nee eerst nr das Sunrise Mix van The Eternal, een van mijn persoonlijke all-time favo's, zoveel emotie in dit nr voor me imo. Ogen toe, glimlach op gezicht en zweven. Echt een nr om van te schreien haast. Perfecte nr voor ondergaande zon, hou je gewoon niet voor mogelijk :tongue2. Sunrise Mix is ook de inleider, stilte voor de storm als het ware :)
S.H.O.K.K. Remix van Altitude weet niet juist meer waar ie erges staat in filmpje, kan geen filmjes bekijken omdat men pc stuk is, 16 colors only :rolleyes: ik gok dat het ergens in de buurt is van Rank 1 - Airwave en Alphazone Remix van Saltwater dacht ik. Anyway op einde van filmje in de credits staat volgorde van de tunes
Anyway S.H.O.K.K. Remix van Altitude is gewoon de "feest" plaat imo, die opbouw naar die climax is gewoon ziek en dan barst het gewoon los, gewoon uit je plaat gaan :D
Deze 2 tunes stellen,voor mij persoonlijk,de 2 elementen voor waar het allemaal omdraait, energie en emotie
 |
|
|
|
|