Real audio omzetten naar MP3
|
View this Thread in Original format
New Wave |
Dag mensen, eff eeen vraagje.
Ik heb een tijdje geleden een paar real audio setjes gejat van een bekende site. En nu vroeg ik mij af hoe ik deze kan omzetten naar MP3.
Ik heb gezocht (echt waar:D) naar een thread maar kon deze niet vinden.
Weet iemand hoe ik dat kan doen? |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by Djeebie
Streambox VCR Suite heeft een ripper die realaudio kan omzetten naar mp3. |
Mwjha die heb ik dach ik al :) daar moet je toch real audio 8 voor hebben? heb versie 10, dara doet ie het niet mee. :) |
|
|
Djeebie |
Bij mij is het zo dat als je je geripte realaudio file in die streambox ripper drukt hij hem gewoon omzet naar mp3. Ik heb verder niet zoveel te maken met realaudio 8 of 10. |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by Djeebie
Bij mij is het zo dat als je je geripte realaudio file in die streambox ripper drukt hij hem gewoon omzet naar mp3. Ik heb verder niet zoveel te maken met realaudio 8 of 10. |
Dan was dat een ander prog. Mara ik heb inderdaad dat streambox.
Ik heb het efef geprobeerd. en ik ben er achter gekomen dat het een gigantisch kut programma is want op een vreemde wijze heeft hij een setje gedelete........heel vreemd. best kut want het was nog ene goed setje ook. Kan ej het em effe uitleggen want ik begrijp er geen reet van, straks mieter ik weer een setje weg. |
|
|
Glaniskanis |
Je kan het altijd Afspelen in je real playertje en dan recorden met cooledit (ofzo) wat je soundcard afspeelt
Moet je dus geen msn ofzo hebben aanstaan, want dat maakt weer geluidjes ertussen door
Dan heb je als je klaar bent een wav die je naar mp3 kan omzetten natuurlijk :) |
|
|
GrooveCollect. |
Soundforge |
|
|
Djeebie |
quote: | Originally posted by New Wave
Dan was dat een ander prog. Mara ik heb inderdaad dat streambox.
Ik heb het efef geprobeerd. en ik ben er achter gekomen dat het een gigantisch kut programma is want op een vreemde wijze heeft hij een setje gedelete........heel vreemd. best kut want het was nog ene goed setje ook. Kan ej het em effe uitleggen want ik begrijp er geen reet van, straks mieter ik weer een setje weg. |
Vreemd :conf: Als je Streambox Ripper (ik heb versie 2.009) opent dan klik je op 'load' en selecteer je de .rm file die je wilt omzetten. Daarna kun je onder de knop 'batch' nog het een en ander instellen en daarna druk je op 'convert'. Dan zet het programma de .rm file om in wav of mp3. Ik heb het gister nog gedaan en het werkte prima. |
|
|
New Wave |
Nu moet ik weer een G2 player hebben? wtf is er met al die programma's, is er niet gewoon 1 prog waar je a;;een maar op 'START' hoeft et drukken?!?!?! :p |
|
|
Tim81 |
Valt nog niet mee allemaal! Misschien is het nog wel makkelijker om die set gewoon als mp3 te zoeken... |
|
|
Chicane |
Gewoon cool edit gebruiken, kan je in je opgenomen meuk knippen en plakken en nog meer leuke fratsen mee uithalen |
|
|
Smirnoff |
quote: | Originally posted by Tim81
Valt nog niet mee allemaal! Misschien is het nog wel makkelijker om die set gewoon als mp3 te zoeken... |
Ja, welke set is het ?? |
|
|
|
|