return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
View this Thread in Original format
Frankisback
Vrijdag 24 september

Panama Amsterdam
Sander Kleinerberg (5 hour set),
Station Warriors

Everbody Too cd release

Prijs 15,-

Ik ga hier denk wel heen, want ben nog nooit in panama geweest en sander die draait ofcourse
SnuggLe
YEAH BABY!

Ik vroeg me al af wanneer ze de volgende bekend zouden maken! Vet!
Alleen erg jammer dattie niet in Den Haag is. Stanton Warriors vond ik op Isle of MTV erg erg vet, dus dat is helemaal top! Damn, heb hier nu al dik zin in ! :D :D
Ben er ZEKER bij!
Tim81
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama :eyes: Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen :toothless

I'll be there:toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama :eyes: Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen :toothless

I'll be there:toocool:

Ben ook groot voorstander van vrijdagavond feestjes (heb je nog wat aan je weekend) alleen niet aan vrijdagavondfeestjes die niet in Den haag zijn ;)

Waarom is deze niet in Den Haag? :whip:

;)
jp
Leuke club dat Panama :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

;)

Niet zo zeuren, je moet eens in Panama geweest zijn, toffe toko, alleen erg tropisch daar binnen ;)
magrec
Yes yes yes yoo eindelijk lange set van sander :D

Uiteraard is me present :)
Remy D
Eindelijk bij mij in de buurt, moet alleen werken de volgende dag maar probeer zeker wat te regelen. Panama ruled best wel. En Sander kan ik ook zeker waarderen! :D
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe

Moeten wij altijd die kant op komen...
Komen jullie maar lekker een keer deze kant op!

Kunnen er alvast kaartjes worden gekocht in de vvk... zoiets kan je maar beter vast in huis hebben :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Moeten wij altijd die kant op komen...
Komen jullie maar lekker een keer deze kant op!

Kunnen er alvast kaartjes worden gekocht in de vvk... zoiets kan je maar beter vast in huis hebben :toothless

Je vergat de ;)
Ik ben er uiteraard bij, ook al is het in Amsterdam

HiGH_NrG
Beter! Een keer niet zo ver weg als Den Haag... :D

En Panama is een vette club!
magrec
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement