return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
bye bye sweden
View this Thread in Original format
St_Andrew
Som ni flesta kanske redan vet så ska jag till kanada för att studera där ett år :) Och imorn eftermiddag e börjar resan, då drar jag till stockholm för att sova där, sedan på lördag klockan 09.10 lyfter förhoppningsvis min flight mot toronto (via frankfurt)!

Är grymmt excited! Ser grymmt mkt fram emot detta :D men det är oxå lite nervöst, lämna allt o alla... oxå väldigt tråkigt att ta avsked av alla o så... men men :D

kommer ta med mig en laptop dit, men kommer inte få bredband så det blir inte lika mkt TA som förr, men ska försöka titta in så mkt som möjligt :)

Wish me good luck :p
Kaveh
Yeah, blir nog ett tokskoj år kan jag tänka mig! =) Lycka till :D
Vizay
tror du kommer få det jävligt nice, canada är ett skitnice land :)

min syster pluggade där i ett år å hon stormtrivdes :)
GyLLe
Lycka till kompis!!

du kommer få ett kanoooon år!!!

förhoppnigsvis med många trance fester :)

quote:
Originally posted by St_Andrew
kommer inte få bredband


hehe, välkommen till klubben!
Dioxys
hoppas du får det hur bra som helst mannen! :)

och som sagt, titta in lite då och då å rapportera om vad du gjort osv ;)
Dj_Irish
Lycka till. Kommer sakna din medverkan i det politiska forumet här på TA ;)

Se till att rapportera regelbundet
ShyTrance
lycka till som fan!!!! :toothless
hoppas allt går jättebra glhf :cool: :D
keddo
lycka till! hoppas du får ut mycket av det :)
M1cro5lave
Trevligt. Canada ligger ju lite avlägset, men vad jag hört så har det varit mycket positivt där borta.

Lycka till! :D
SWE_TRANCE
Jasså, nu är det dags :)
Lite avis är jag allt på dig :tongue3
Nordamerika är ju en riktigt intressant kontinent, så du lär få kul!

Tips: När du ändå är i Canada så ta och besök Six Flags nöjespark i Montreal. Dom ska ha en del feta attraktioner :)
Videos från Six Flags

Kongo_kim
Lycka till :)
ScuL
Canada och Sverige liknar varandra jätte mycket så du kommer nog att trivas.... Lycka till :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement