return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Sander Kleinenberg - This is everybody too (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Wie heeft hem al binnen...??
Ik ga morgen maar even langs de platenboer!
In Panama heb ik trouwens mijn e-mailadres opgegeven, zodat ik korting zou krijgen of zo :conf: Niks meer van gehoord, pech voor die gasten (en voor mij!) Ik kan niet meer wachten...
Djeebie
Ben vandaag wel ff snel langsgegaan bij de FRS, maar die hadden hem nog niet. Ze zijn daar altijd wat later.

Morgen krijg ik in ieder geval wel Way Out West - Don't Look Now binnen :)
Tim81
Inderdaad bij FRS.nl en Bol.com hebben ze deze cd ook nog niet in voorraad! Anders misschien een leuk verjaardagscadeautje... maar dan moet ik nog een maandje wachten :rolleyes: Nee, dat gaat niet lukken denk ik!!
emre
Noooooooooooooooooooooooooow is the right time :tongue3
CD 1 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
SnuggLe
Ik neem de cd mee naar Egypte :) Hij mag niet aan voordat ik in het vliegtuig zit :D Heb dan 8 dagen om alles goed te luisteren ;)
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik neem de cd mee naar Egypte :) Hij mag niet aan voordat ik in het vliegtuig zit :D Heb dan 8 dagen om alles goed te luisteren ;)

ja nou weten we wel dat je naar Egypte gaat gast! :( Je begint een beetje Basvh-erig te worden ;) :haha:
ChooChoo
ontzettend lekker cdtje is dit!:) kan niet goed beslissen welke cd ik nu het beste vind..
Weer goed werk van Sander!:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
ja nou weten we wel dat je naar Egypte gaat gast! :( Je begint een beetje Basvh-erig te worden ;) :haha:

Hahahaha, heb het pas 5x gezegd ;)
Maarja, ben er ook erg blij mee, want heb de heeeeeeeeele zomer nog geen vrije dag gehad. Mag ik? ;) Maar jullie zijn vanmiddag van me af :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar jullie zijn vanmiddag van me af :)

Eindelijk!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Eindelijk!

Ik hou ook van jou hoor SexyLexy ;) (k)

SaBi
Er wordt wel eens gezegd dat SK niet zo'n toegankelijke muziek draait . CD1 is echt wel heel erg toegankelijk !! Ik ben iig zwaar impressed . Voor cd2 moet ik nog eens goed gaan zitten , maar dat gaat ook wel goed komen . Ik begin progressive op deze manier steeds meer te waarderen :D ;)
Djeebie
CD 1 nog niet geluisterd, maar cd 2 is echt vet! Die eerste track is gelijk al raak en direct daarna The Fruit :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement