return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Bortskänkes : 2st Technics-lock
View this Thread in Original format
Dj Memento
Jag sålde precis mina technics, men köparen glömde kvar locken till dom. Om nån vill ha dom så får ni dom för självkostnadspris. Jag bor i Uppsala.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Dj Memento
Jag sålde precis mina technics, men köparen glömde kvar locken till dom. Om nån vill ha dom så får ni dom för självkostnadspris. Jag bor i Uppsala.


Ehm, jag skulle kunna vara intresserad eftersom jag aldrig fick lock till mina skivspelare när jag köpte dem begagnade för 8 år sedan. Måste bara hem och kolla och se om lockfästena e kvar på dem.
dbl
skulle kunna ta dem.. har inga skivspelare, men kan ju alltid fejka typ tiestos autograf på dem o sen sälja riktigt dyrt på e-bay eller nått.. haha :p
Dj Memento
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Ehm, jag skulle kunna vara intresserad eftersom jag aldrig fick lock till mina skivspelare när jag köpte dem begagnade för 8 år sedan. Måste bara hem och kolla och se om lockfästena e kvar på dem.


Vasa!? Tror du jag skulle skänka bort ofullständiga lock, va? =) Nejnej, fästen följer naturligtvis med.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Dj Memento
Vasa!? Tror du jag skulle skänka bort ofullständiga lock, va? =) Nejnej, fästen följer naturligtvis med.


Okidoki, då är jag helt klart intresserad :)

Om du har dem kvar alltså?
Dj Memento
Jadå, dom finns kvar. Dom väger väl nåt kilo eller två totalt så frakten borde bli låg. jag kollar upp det idag och återkommer med prisuppgift. Eller skall jag lämna dom till din kompis här i Uppsala, Irish?
Glorie
oj va snäll Memento är :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Dj Memento
Jadå, dom finns kvar. Dom väger väl nåt kilo eller två totalt så frakten borde bli låg. jag kollar upp det idag och återkommer med prisuppgift. Eller skall jag lämna dom till din kompis här i Uppsala, Irish?


Har jag en kompis i Uppsala?

Schysst!! Visste jag inte. Dock är det nopg bäst vi sköter det mellan oss. Vissa av mina kompisar litar jag inte på :D :p
Dj Memento
Har du INTE en kompis i Uppsala? Jag tycker mig minnas att du tänkte passa på att komma upp och hälsa på en gammal kompis här när jag tidigare snackade med dig om att komma och gästspela på en klubb jag anordnade våren 2002?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Dj Memento
Har du INTE en kompis i Uppsala? Jag tycker mig minnas att du tänkte passa på att komma upp och hälsa på en gammal kompis här när jag tidigare snackade med dig om att komma och gästspela på en klubb jag anordnade våren 2002?


Aha! Jag har också ett svagt minne av det faktiskt. Undra vem det var?

Kanske det var min ohägde kompis Henrik som pluggade där innan. Han har flyttat till Schweiz nu och han var trots allt en knepig jävel till kompis. :p

reveal
quote:
Originally posted by Dj Memento
Har du INTE en kompis i Uppsala? Jag tycker mig minnas att du tänkte passa på att komma upp och hälsa på en gammal kompis här när jag tidigare snackade med dig om att komma och gästspela på en klubb jag anordnade våren 2002?


Precis samma minne har jag :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Precis samma minne har jag :)


Varför har du det?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement