|
Formule 1 Spa-Franchorchamps
|
View this Thread in Original format
| jp |
Net als vele andere Hollanders trekken we vannacht richting de Ardennen. Gaat er morgen nog BETA's naar de Formule 1 race kijken op Spa-Franchorchamps?
Of ga je liever uit vanavond en kijk je morgen TV?
Schumacher kan kampioen worden, met een regenbui zal het een zeer plezante wedstrijd zijn :toocool: |
|
|
| TOR |
mijn baas is er morgen bij op het circuit.. hij heeft een VIP-ticket verdorie. mag ie bij Williams in de pit wat rondhangen :whip:
anyhow, ik kijk op TV. aan het weerbericht te horen blijft het droog morgen. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by jp
Of ga je liever uit vanavond en kijk je morgen TV?
|
Nee ik blok en morgen ook...en als Schumacher weer gaat winnen zal er toch niet veel aan zijn. Zonden het is nogtans het mooiste F1 circuit te wereld imo :)
Ik mis Senna :( |
|
|
| jp |
Max: 17
Min: 10
Wel erg koud maar er staat weinig wind :) |
|
|
| Gladius |
| wow, precies een grote F1-fan hier? |
|
|
| JediD4M |
Ah Spa Francorchamps..
Tot 2002 ging ik praktisch alle jaren 3 dagen kamperen om dan elke dag 's morgens op te staan en al om 7u naar het circuit te trekken.
Super die sfeer tussen al die nationaliteiten op de campings en op het circuit we maakten kampvuur met duitsers, nederlanders, fransen, britten .... Hooliganisme dat bestaat/bestond gewoon niet!
Elke avond vanaf vrijdag was er vuurwerk op de campings... super sfeertje!
Maar tegenwoordig een Schumi op kop ligt is de race gereden... men intresse is met der tijd weggezakt, nochtans hevige Schumi fan geweest, jammer dat de dominantie van 1 man de sport eigenlijk kapot maakt. |
|
|
| TOR |
wat een heerlijke GP! wel veel brokstukken gezien.. met drie naast elkaar op de Raidillon, dat kan niet goed aflopen :nervous:
verdiende overwinning voor Raikkonen. |
|
|
| JediD4M |
Idd wijze GP!!!
Montoya dat hem weer van zen beste (inhaalactie op Schumi) en zen slechtste kant laat zien (weer ongeduldig met inhalen op Trulli)
Veel crash boom bang .. maar allé dat hoort bij het spektakel (zolang alles goed afloopt)
Raikkonen verdiende winnaar .. een luide YES! weergalmde door de kamer als hij als winnaar over de eindstreep reed!:gsmile: |
|
|
| FredNova |
| heel vette GP van België, zoals altijd :D |
|
|
|
|