return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Soliga sommarhalsningar
View this Thread in Original format
mindshooter
Yo!

Lange sen man skrev har nu! Hoppas alla mar bra, jag har inte glomt er ;)

Just nu ar jag pa Boomfestivalen i portugal... helt galet, och gratis internet ;)
Har varit pa en del andra festivaler oxa, upptackt riktigt bra musik.
Traffat sjukt mycket roligt folk, och eldat en hel del.
Har ar det iaf 40 grader varmt, o jag fick solsting, svensk som jag ar. Lagg o spydde hela natten, fick feber oxa. Men idag star jag pa benen och forbereder mig for en laaaang natt med mycket dans.

Jag har hunnit besoka Tyskland, Holland, belgien, england och portugal iaf. I Amsterdam var vi i 2 veckor, mycket vacker stad.
Vi va lite sugna pa dancevalley, men tyckte inte att vi hade rad.
jag har en biljett hem bokad nasta mandag, men jag vill hem tidigare, har inga pengar namligen. SAS later mig inte boka om.
Far betala nasta en tusing om jag vill komma hem pa tisdan.

Vi far se vad som hander!
skot om er.

/Kenny

(PS, for dom som diggar, finns det en ganska ny eldvideo pa
Tricster.com nu "School performance" ;))
SteveTranz4ever
Fan mannen vi har ju saknat dig ! Knasputte.... Låter som du har det jävligt bra iaf.

Ha de bra nu ! // S
reveal
Kul att höra av dig :) Hoppas även den sista veckan blir bra, trots allt :)
Glorie
KeeeeeeeeeeeeennnnnnyyyyyyY!!! awwwwwww...kom tillbakaaaaaaaaaa!:sadgreen:

aja, :cool: coolt att du e på europaturné eller va man ska kalla det. själv har jag inte hunnit med att resa runt. blir väl kanske.. :rolleyes:
St_Andrew
Trodde du dött eller nått :p

kul att höra från dig :) good luck med allt :)
Vizay
good to hear from ya again mate :)
va ett riktigt långt tag sen man såg dig posta här nu, skönt å se att du lever å mår bra :D
mindshooter
hehe tack!

Nu är jag hemma igen från min långa resa.
Har upplevt så mycket att jag inte ens orkar försöka berätta!

Ut i världen med er! I sverige lär man sig inget...
ScuL
Kan bekräfta det.
Att resa är verkligen det bästa sätt att lära mer om världen, kultur, människor ... och så mycket annat.
Glad att mina föräldrar visade mig mycket i utlandet när jag var ung :cool:
CJ InterCity
quote:
Originally posted by mindshooter
Ut i världen med er! I sverige lär man sig inget...

AMEN!!!!!!;)

och välkommen hem:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement