return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
MP3-Mixsysteem (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
Die mixer is wel behoorlijk in orde voor de prijs die je ervoor betaalt.. Ik heb em nu twee jaar en hij doet het nog steeds prima.

Even kort..

PLUS:
- de prijs / kwaliteit-verhouding, perfecte instapmixer
- fijne channel faders, xfader weet ik niet, die gebruik ik nooit

MIN:
- de equalizers zijn vrij matig afgesteld, de bass killt praktisch driekwart van je track, vooral de mid heeft daardoor te weinig invloed

Over de geluidskwaliteit kan ik niet te veel zeggen, ik heb em nog nooit gehoord op een high-end systeem, maar op mijn crappy speakertjes doet ie het prima.
Cosmic
quote:
Originally posted by basd
Die mixer is wel behoorlijk in orde voor de prijs die je ervoor betaalt.. Ik heb em nu twee jaar en hij doet het nog steeds prima.


Ik neem aan dat je daarmee die Gemini bedoelt?

Na wat verder research ga ik toch voor de Hercules. Voor een beginner is zo'n ding goed geschikt, qua prijs ligt ie ook ver onder bijv. een dubbel CD-Deck. En met mijn mp3-collectie kan ik hier aardig wat uurtjes mee knoeien. Als dat een beetje lukt kan ik altijd nog gaan voor het wat meer professionele werk, van Numark of Technichs bijv.
basd
quote:
Originally posted by Cosmic
Ik neem aan dat je daarmee die Gemini bedoelt?

Inderdaad.

Dat Hercules-ding lijkt mij een beetje een Playmobil-apparaat, maar ik heb er nog nooit mee gespeeld, ben niet zo'n MP3'er :) Misschien valt ie wel mee..
Ben_Lei
Ik gebruik gewoon Traktor DJ Studio :toothless
total woot
quote:
Originally posted by basd
Die mixer is wel behoorlijk in orde voor de prijs die je ervoor betaalt.. Ik heb em nu twee jaar en hij doet het nog steeds prima.


High-end doet hij t ook prima :)

Nadeel is idd, dat de bassknop de helft van de track killt, maar als je daaraan gewend bent is dat ook niet echt n probleem meer (gewoon n kwestie van minder bass eruit draaien).
Jesse
quote:
Originally posted by Cosmic
Ik neem aan dat je daarmee die Gemini bedoelt?

Na wat verder research ga ik toch voor de Hercules. Voor een beginner is zo'n ding goed geschikt, qua prijs ligt ie ook ver onder bijv. een dubbel CD-Deck. En met mijn mp3-collectie kan ik hier aardig wat uurtjes mee knoeien. Als dat een beetje lukt kan ik altijd nog gaan voor het wat meer professionele werk, van Numark of Technichs bijv.



Die Hercules lijkt me ook wel lachen om mee te beginnen idd..Voor 250€ had ik dat destijds ook wel overwogen denk ik!
Fkwebeman
Ik heb reeds een mix-gebeuren thuis, maar ben nu aan het sparen voor de onafhankelijke cd spelers. (heb nu JB systems gekoppelde cd spelers)
ZOjuist een hercules Console aangeschaft voor 140
e-tjes.. Die dingen zijn nog niet zo lang op de markt, dus ben uitermate tevree over mijn aankoop en kan niet wachten tot hij binnen is :D
Cosmic
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik heb reeds een mix-gebeuren thuis, maar ben nu aan het sparen voor de onafhankelijke cd spelers. (heb nu JB systems gekoppelde cd spelers)
ZOjuist een hercules Console aangeschaft voor 140
e-tjes.. Die dingen zijn nog niet zo lang op de markt, dus ben uitermate tevree over mijn aankoop en kan niet wachten tot hij binnen is :D


Voor 140, via marktplaats ofzo? Ik wacht met aanschaffen totdat ik mn nieuwe pc heb (binnen 2 weken) en ik ben de komende tijd bezig met het downloaden van mijn *gehele* MP3-collectie ivm met een harddisk-failure:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:



Stom natuurlijk dat ik niet alles back-up, ik heb alles tot mei 2004............................
Fkwebeman
quote:
Voor 140, via marktplaats ofzo?


Jup.. Iemand die hem een maand had en het mixen niet leuk meer vond.. te moeilijk aldus hij.
Eagle`
Als ik van jou was zou ik doorsparen, op die playmobilbox zit nl super veel delay op

Cosmic
quote:
Originally posted by Eagle`
Als ik van jou was zou ik doorsparen, op die playmobilbox zit nl super veel delay op


niet waar, nieuwe versie zit USB 2.0 op ipv 1.1......
Fkwebeman
Ik heb de mijne binnen.. Heerlijk apparaatje. Zeker omdat ik niet aldoor zin heb nummers op cd te branden.
Heb hem nu aangesloten en het uitgaande geluid aangesloten op hetzelfde systeem als mijn draaitafels. (hoeft het niet uit die rottige pc speakertjes :D)

Gaat nog wel ff lukken totdat ik de cd-spelertjes heb. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement