return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Fester i Köpenhamn (pg. 2)
View this Thread in Original format
Funfrock
Var och kollade in ersättaren för Gorgeous, premiären för psytranceklubben Tranceport med fri bar. Kan säga att jag fattar inte riktigt varför dem la ner gorgeous, även om psytrance är väldigt hett i danmark så var det inte mycket mer folk än på en vanlig gorgeouskväll i slutet av gorgeoustiden.
Det blev heller aldrig något större tryck på dansgolvet utan var stundtals väldigt glest. Höjdpunkten blev sista djen som klämde på med lite fet hardtrance och fick hyfsad fart på golvet.

I övrigt var det inte mycket större skillnad mot en vanlig kväll på diskotek IN, förutom att man kunde dansa till musiken istället för att supa ner sig totalt.
CJ InterCity
p.g.a åldersbrist har jag missat alla större fester på Gorgeous förutom 11 feb 2004 när Gielen spelade, så jag känner inte stället väldigt bra :toothless men den kvällen var i af alla tiders! så det är väldigt synd att dem lägger ner det hela. men å andra sidan verkar "Klub Tomat" vara en värdig ersättare:)

vi får se vad som händer i framtiden;)
Funfrock
Ni skåningar som inte var på Tuborgfesten igår missade något. Underbar lokal, toppen ljud och musik, riktigt mycket folk och goa flickor.

Var även in en sväng på The Tube, som ska hysa Klub Tomat, på vägen hem. Stället var mindre än jag trodde.. kommer nog bli trångt om dem drar dit stora artister.

Om nån är intresserad av bilder från igår så:
http://www.trancehora.com/gallery/2...gGreenBeatsErik

CJ InterCity
fan, det verkar ju varit attans grymt :eyes:
Funfrock
Ny houseklubb i Köpenhamn med namnet WeLoveHouse. Ser ganska lovande ut, först ut är en kväll med prydz och axwell.

Fredag 26. nov.
Eric Prydz ("Call On Me")
Axwell (Mambana, "Feel The Vibe")
Lars Gregers
Mikkel Wendelboe

Fredag 3. dec.
Rune RK (Artificial Funk, "Calabria")
Lars Gregers

Fredag 10. dec.
Joey Negro (Jakatta, Raven Maize, Sessomato, Z Factor)
Morten Trust (Soulmagic, P3)
Mikkel Wendelboe

Fredag 17. dec.
Betty Bronx (Get Down)
Lars Gregers
Mikkel Wendelboe

Fredag 7. jan.
DJ Dexta (Okyo)
Tom Collins (Vinder af Heinekens Found @ Thirst)

Fredag 14. jan.
Robert Owens ("I´ll Be Your Friend")
Morten Fresh

Fredag 21. jan.
20 years of housemusic presented by:
Kjeld Tolstrup (Lækker, Idiots)
Klaus B

Fredag 28. jan.
Liquid People (Defected)

Fredag d. 11. Feb
Martin Solveig ("Rockin Music", Africanism)
Funfrock
om nån bryr sig kan jag även meddela att det är Marcelo Castelli, Inkfish, Rick Pier O’Neil, Austin Leeds mfl den 20 nov på Boltens Gaard
CJ InterCity
Liquid People:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

dit ska jag:D
Funfrock
ni som har vägarna förbi köpenhamn ikväll kan hitta mig här :)
http://www.c-live.dk/festivalprogram.htm
CJ InterCity
jag fattar typ noll på den sidan, men okej :toothless

men nu på torsdag den 3 februari blir det stor fest på THE TUBE!

kolla FLYER :crazy: :crazy: :crazy:
Funfrock
Någon som ska på Astral Projection på lördag? :)

CJ InterCity
har 2 polare som är 17 som vill dit, men ifall det är 18 eller 20 års gräns så åker ingen av oss. om du känner till gränsen skulle det underlätta :)
lonne
Här är en fest som verkar råfet! Alla glada malmö bor, borde göra sig besväret och nöjet.

Namn: Son Kite & Atmos LIVE
Datum: 2005-03-03
Arrangör: The Metro
Tid: 21:00 - 02:00
Plats: Kupé (Toldbodgade 6, 8000 Århus C)
Stad: Århus
Land: DK
Pris: 80 DKK
Ålder: ?

Live:

- Son Kite (Digital Structures, SE)
- Atmos (Spiral Trax, SE)

DJ's:

- Tomasz Balicki (Spiral Trax, SE)
- Banel (Iboga, DK)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3