|
T-shirts???
|
View this Thread in Original format
| Paraller_Stage |
Eikös täällä ollut joskus kaupan joitain Finnish Trance Addict tekstillä varustettuja t-paitoja? Vai muistanko ihan väärin??
Vieläköhän niitä mahtaisi olla saatavilla?
Kiitos ja Kumarrus!:D |
|
|
| Puuhis |
Joo tehtiin 10 kappaletta niitä tossa keväällä. Mulla on vielä yks aivan käyttämätön ja saattaa olla Grimilläkin.
Ja logohan näytti suurinpiirtein tämänlaiselta. Teksti on hiukan erilainen.
 |
|
|
| GrimReaper |
| Jep, mulla on yksi (ellei kaksikin) käyttämätöntä paitaa vielä jäljellä. Koko on L ja malli Slim Fit eli myötäilee mukavasti pyykkilautavatsaa. :haha: |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
pyykkilautavatsaa. :haha: |
Kenelläkään itseään kunniottavalla miehellä ei sellaista ole.. :D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Kenelläkään itseään kunniottavalla miehellä ei sellaista ole.. :D |
Totta. Siksipä sitä nauroinkin. |
|
|
| BetaFactory |
Minulla on (aika kiireinen) kysymys tähän paita/oma paino-juttuun liittyen. Mitä firmaa te käytitte silloin? Onko perusperiaate se, että nämä lafkat osaavat tehdä printit silloin kun motiivi on digitaalisessa muodossa (kuten teidänkin tapauksessa)? En tiedä, mihin minun pitäisi kääntyä täällä Vaasassa, tavallisen kirjapanimoon vai...:conf:
EDIT: Vielä yksi asia. Kuinka iso tuo alkuperäinen kuva täytyy olla (pikseleissä), jos haluaa noin 10 sentin leveän motiivin paitaan? |
|
|
| Puuhis |
FINTA paidoissa käytettiin Helsingissä sijaitsevaa Paita-Klubia. Sen ylläpitäjä on vähän vanhemman puoleinen herra ja siellä käytetään hiukan vanhempaa tekniikkaa, eli sinne vietiin A4 koossa oleva kuva paperilla ja ne sen sitten skannasi tai jotain ja paino paitoihin.
Mulla on tällä hetkellä Fotopaidassa pari paitaa painossa, niitten sivuilta löytyy hiukan infoa noista kuvista yms. http://www.fotopaita.net/kauppa/info.htm |
|
|
| BetaFactory |
| Puuhis: miten Fotopaita onnistui niitten paitojen parissa? |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Puuhis: miten Fotopaita onnistui niitten paitojen parissa? |
Toimitus oli astetta hitaampi, mutta laatu sitäkin parempi. Tosin painatus haalentui vähäsen ekassa pesussa. En tiiä johtuko sitten kun paita meni vahingossa 40 asteeseen kun yleensä pesen painatuspaidat 30:ssä. |
|
|
| BetaFactory |
| Kai oli t-paita? Ja mikä noista malleista on tuollainen kireämpi malli? Siis ei saisi olla mikään hiphopmegakokomalli... ;)Hitsi kun just se väri, jota kaipaan, ei siellä ollut. :( |
|
|
|
|