|
18u - 20u: Vylix Live in the mix @ Beatfm
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
listen: http://beatfm.be:8000/listen.pls
progressive, vocal & energetic
medium: vinyl
requests? :)
Kan k al direct mn nieuw draaitafels uittesten :)
thx all! |
|
|
| Real |
net ff geluisterd :D
khad wel een scheve beatmatch gehoord bij de overgang van Walking On Clouds naar Whiteroom, maar wel mooi hersteld :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
mjah ... uh ... fantastisch e ;)
zie telenet forum ...
ma wa mij opvalt, ik zou uw platenbak gewoon kunnen lenen :D ... heb bijna juust zelfde spul alst u zitte, alleen stuk minder denk'k :p |
|
|
| djcresto |
| ben al de hele tijd aan het luisteren, leuke trackselectie, mixen is degelijk, af en toe wel een foutje maarja, nobody's perfect. En tzal nog wel ff wennen zijn aan de nieuwe draaitafels. |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by djcresto
ben al de hele tijd aan het luisteren, leuke trackselectie, mixen is degelijk, af en toe wel een foutje maarja, nobody's perfect. En tzal nog wel ff wennen zijn aan de nieuwe draaitafels. |
Mja idd :) Het corrigeergedrag bij een Synq is veel steviger dan bij een Technics
Ma het begint toch stilletjes aan te lukken :)
greetz |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by teknasia
Het corrigeergedrag bij een Synq is veel steviger dan bij een Technics
|
Dat vraag ik mij dus ook al heel de tijd af, kan je met zo'n Sync (torque van 4.5) even nauwkeurig en soepel corrigeren aan de platter zelf als je dat met een Technics (torque van 1.6) kan? Want zo'n zware torques zijn allemaal wel leuk en indrukwekken enzo, maar zelfs met mijn Stanton (torque van 2.2)heb ik soms nog moeilijkheden... |
|
|
|
|